agnesviktoria

Alla inlägg under oktober 2010

Av Agnes Hedengård - 19 oktober 2010 15:28

TJENA! 

Detta har varit den bästa tisdagen på länge, lektionerna gick sjukt fort men nu ska jag berätta tre super saker som hänt idag:

Jag lyckades övertala min historia lärare att ge mig ett poäng mer på mitt prov, hade 47 p och VG var 49, så jag fick 48 istället, känns så förnedrande men det är ju typ ett VG- eller G+. Så jag är mer nöjd nu när jag åtminstonde fick ett poäng till! ;>

Sedan på matten gjorde jag prov, och jag räknar inte på samma grejer som alla andra i klassen utan jag kör mitt eget lilla race. I alla fall så på provet som handlade om procent & bråk OCH som jag tränat supermegamycket till fick jag GODKÄNT PÅ!

Ni anar inte hur mycket det betyder för mig, är happyface som aldrig förr!   


Sedan så finally det bästa med dagen är att jag och Albin har varit tillsammans i tre underbara månader nu, huhu! :3

Så jag ska vara med han idag och förmodligen blir det att se på nya avsnitt av family guy, HIMYM och chuck samt lite pussar! ;v


UNDERBARDAG.com 


skriver mer tonight, ha det bäst!


peace out   

failbild


Av Agnes Hedengård - 18 oktober 2010 21:51

hoooola !

Jag vill ha en ny dator NU, min iMac som är seg/gammal och allmänt jobbig jag orkar inte med den längre, den får mig att tappa tålamodet på en secundo! Nog tjatat om det, funderar på att dra på sovkläderna och sätta mig i soffan o se ''lite sällskap'' sedan sova. kewl   


 aja här får ni två oseriösa bilder på moi att roa er med, jag säger bara: en trött agnes, en webcamera! HELL YEAH

- kan misstolkas men hoppas ni förstår ;v


  

godnatt !   


Av Agnes Hedengård - 18 oktober 2010 18:38

Tjofräs! 

Idag var det skolkort, the worst time of the year! 

Den ända gången jag blivit någorlunda bra på just skolkort var när jag var mindre då man kunde se hur ful ut som helst och ändå se söt ut. Sedan var det i sjuan som också var ''ok''. Men åttan då, så dum som jag var för ett år sen så skulle jag tvunget ha sönder blonderat hår och lugg som nästan täcker mina ögon. OCH så skulle den där skitfotografen tvinga oss att säga just ''krokodil bikini'', wtf? 

Och ännu dummare som jag var så sa jag det och mr. donkeyface kom fram alltså mitt leende som är precis ett donkeyface, för att bortsett från att jag log så vidgades mina näsborrar tre meter. Tänk er en lång smal tjej, sönder blonderat hår, lugg, ganska kort hår med två små toffsar, och ett överdrivet smile med vidgade näsborrar! hello mr. donkeyface! 

Men detta året gott folk, då var lilla agnes smart och hade stängd mun, långt brunt hår, INGEN LUGG ( tack o lov ), inte så värst blek och förhoppningsvis såg någorlunda bra ut!

Men valrossen (fotografen) lyckades få en smiley bild på mig på det enskilda kortet, kanske mr. donkeyface var på besök igen men det återstår att se!


Sedan så är jag allmänt sur på min svenska lärare som lovade oss två lektioner på att jobba med våran prao-rapport, efter praktiken som vi har haft. Men så var hon sjuk ''stackarn'' , två svenska lektioner så ingen av oss i min klass kunde skriva! Så kom hon idag och sa att den ska vara klar i morgon och dom flesta blev som stora frågetecken. Var vi inte klara med den i morgon så skulle vi få IG. Jag blir så förbannad, hon är fortfarande skyldig oss två jävla lektioner! 

Skam den som ger sig, jag ska bannemej inte ha IG så jag har nu varit väldigt flitig och gjort 2 ½ sidor på prao-rapporten så får jag inte godkänt på det ja då jävlar!


LÅNGT INLEGG

aja, sen så har skoldagen i sig varit ganska så lame för malin & simone stog i kiosken på skolan..cutcut 

Sedan efter skolan så åkte jag med Susanna hem så skulle vi färga hennes hår igen ( jag färgade det igår ,brunette ) för hon ville ha blont över hår men det blev ingen större skillnad får göra ett nytt försök med ljusare blonderings färg. :M


excuse me för det ''våldsamma'' språket som jag använder i min grammatik, haha.

nej men idag var en allmänt dryg, jobbig bajsdag! 


peace out !  


  

Av Agnes Hedengård - 17 oktober 2010 21:38

 

NO LIFER'N!


nej men tre inlägg på en dag? hade tråkigt så deal with it!

IMORGON DÅ kommer en bild-bomb på diverse! 'förhoppningsvis'

Okej, lite serious talk nu bilden, där uppe? med pumpan och allt? Precis den! Iaf, den ser ju lite happy ut och uppenbarligen så ''gillar'' jag något så det jag gillar är:


INGA PROV PÅ HELA VECKAN, AWESOOME!   


NU ska ich sova lite, ha det allra bäst ni nu som läser denna blogg''ish''!


    http://agnesviktoria.bloggplatsen.se

ifall ni kände för att läsa allt one more time, hehe.

Av Agnes Hedengård - 17 oktober 2010 19:50

Dagen gick awesome fort kände jag nu, OCH vi har skolkort i morgon och jag måste hinna:

° Duscha

° Torka håret

° Platta håret

° Läsa bok ( frivilligt    )


° Välja ut kläder

° OCH så har jag glasögon som säkert kommer reflektera i valrossen (fotografens) kamera! paanic 


Inte lätt när det är svårt HÖHÖ.. bjuder på en redigerad bild oxå enjoy!   


xoxo gossip gUUUUrl! 

Av Agnes Hedengård - 17 oktober 2010 16:01

Då var man ny i detta ''bloggträsk'' ,eller nja ny och ny. Har försökt starat bloggar om och om igen. Men denna gång ska jag ge det en chans då min bror & kompisar tycker jag skulle skaffa en blogg såå here I am! Lite småinfo om mig:

Jag heter Agnes Viktoria Hedengård och har inget direkt smeknamn som alla kallar mig. Blir kallad för olika hela tiden mene dom som jag kommer på nu är väll ''aggy, moppski/moppa, beesten'' det är dom jag kommer på nu. Men Agnes trivs jag nog mest med. ANYWAY! Jag är 15 år född 1995 ,jag som person är väl ganska så social av mig, ganska galen och är bara allmänt övertrött! Jag har eine boyfriend som heter Albin som jag älskar otroligt mycket och vi har snart varit tillsammans i tre månader! :3 <3 HUHU. Sen har jag en underbar super bästis vid namn Susanna och vi har gått upp och ner i vårat bästis''förhållande'' men på något sätt så löser det sig alltid, vi har varit bästa vänner i 6 år nu! :M Sen så mina andra närmaste vänner är nog Malin, Simone och Bente sen mina närmaste killkompisar får nog bli Mattis och Martin! :D<3

Sen så har jag en hund och hans namn är Zack, en chokladbrun 10årig cocker spaniel som jag har haft sedan jag var 5 år så han betyder

mucho mycket för mig! :)  Långt inlägg detta menmen.. Jag har två bröder en som är 19 och en som är 22 sedan så har jag självklart en mamma och pappa o åter igen så älskar jag dom också supermycket! no shit sherlock.

Jag har såklart meeer vänner och dom älskar jag också, jag är en ganska kärleksfull person märker jag nu. Men dom kommer säkert nämnas men for the moment så får detta räcka!


A d i o s!


justefan, jag kommer skriva om allt möjligt också bara så ni vet ''ni'' som i ni som kanske tog er tid och läste detta? aja BYE!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Agnes var namnet, tjejen som lever vardagslivet som vilken vanlig tonårs tjej som helst!
Råkar bara ha lite åsikter och tankar om diverse. Allt och lite till helt enkelt, enjoy!

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<<
Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

RSS


Skapa flashcards