agnesviktoria

Alla inlägg den 2 november 2010

Av Agnes Hedengård - 2 november 2010 17:19

tjabbatjeenahaloo!


Sen förra inlägget så har jag drygat på datorn superduperlänge, men sen slog det mig att jag kanske skulle åka till lekhörnan och köpa lite ceratin lera? :>

HUHU

Sagt och gjort, jag köpte en lila lera & en vit. careface.com

Funderar på att köpa fler färger tomorrow.   

Sen har jag kekat godis, och precis nu nyligen så hitta jag en skojsig sida o redigerade en bild som visa mer mitt riktiga jag måste jag säga.   


Nu ska jag kika vidare runt på internettot och smsa albinio :3,

ha det bäst!

peace   

         

Av Agnes Hedengård - 2 november 2010 13:10

tjofräs!


Nu har jag nästan precis kommit hem ifrån Albin, hade en sjukt mysig kväll igår vi lagade tacos & åt godis såg på top model och hollywood fruar! :3

supermegamysigt


Är ganska så seg & trött, har absolut inget att göra.

Helt okreativ. Inte bra detta, inte bra alls!

Jag kan ju göra lite matte då men, det är lov ffs! så nae ..kanske sen   


Jag och Susanna sov aldrig över i söndags. bajspådet

Så jag saknar henne väldigt mycket nu, har inte varit med henne på sjukt länge det suge r.    


JAG ska iaf försöka hitta på något för att få tiden att gå, om någon har lika tråkigt som jag så är det bara att kontakta mig!

haringetattgorapalov@hotmail.com

(har inget att göra på lov)

nolifer'N


HA DET BÄSTELISBEST!

peace   

Presentation


Agnes var namnet, tjejen som lever vardagslivet som vilken vanlig tonårs tjej som helst!
Råkar bara ha lite åsikter och tankar om diverse. Allt och lite till helt enkelt, enjoy!

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21
22 23 24
25
26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

RSS


Skapa flashcards