agnesviktoria

Alla inlägg den 3 november 2010

Av Agnes Hedengård - 3 november 2010 23:05


tjofrääs!


Nu sitter jag hemma hos susanskin och har precis färgat henns överhår blont igen, blev sjuuukt blondt!   

bilder kommer later


Och jag har precis plockat fram hennes rosa peruk och såklart satt på mitt huvud, jag och susanna tycker jag ser ut som en transa men ni får göra eran egna bedömning! HEHE   

Jag heter iaf Lars i denna nya look, jag älskar att gå ut och parta med mina trans-vänner. Dricker gärna tequila ,min favvo drink. (lars favvo)

Gillar muskulösa killar med grönt hår!

I know u love me guys,   

Jag är inte alls schitzofren vi mår bra nu!


Ha det bäst jag uppdaterar senare ikäll/natt,

peace     

  

Av Agnes Hedengård - 3 november 2010 11:12

godmorgon folkz!


Jag har inte kommit i fund om vintertid är bättre än sommartiden?

Är helt förvirrad, men jag tror vintertid är bäst för man får väl en timme eller hur det nu är.   


Nu ska jag i alla fall göra mig lite frukosto

och spela något nytt online spel, höhö.   

Sedan förhoppningsvis så ska jag sova hos susanna idag,

VORE SJUKT AWESOME KUL!   

hoppashoppashoppas


JUSTE, efter jag tröttnat på datorspelet så blir det nya avsnitt av HIMYM!

wünderbar


Ha det bäst,

peace   

Presentation


Agnes var namnet, tjejen som lever vardagslivet som vilken vanlig tonårs tjej som helst!
Råkar bara ha lite åsikter och tankar om diverse. Allt och lite till helt enkelt, enjoy!

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21
22 23 24
25
26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

RSS


Skapa flashcards