agnesviktoria

Alla inlägg den 9 november 2010

Av Agnes Hedengård - 9 november 2010 17:34

hejhopp!

hade skrivit ett inlägg för cirka två minuter sen på nästan en sida, men så mitt i allt ska pappa råka ta ur sladden ur datorn. u know the feeling 


Jag blev så sjukt deprimerad nu orkar inte skriva om allt igen, mår bara bajs.

Kan låta hysteriskt att vara det över ett blogginlägg bara men jag blev verkligen helt förstörd. Jag tyckte jag skrev så bra och fick med allt jag ville så bara. Borta.

Så jag kortar ner det och skriver bara lite smått.


Jag är trött, vill bara skita i skolan. Prov i morgon suger skit. Var på farmtidståget idag helt okej. Det snöa idag- no shit. Träffade Albin snabbt också och fick pussat på han, hade jag inte träffat han idag så skulle jag var hundra gånger så mer deprimerad. Puss på han! ♥♥



Ja detta sög ju, hade skrivit så bajs mycket och nu fick jag bara lust att sluta blogga 4 life. Blev så sjukt irriterad URSCH.


Skriver jag inte mer idag så hör ni mer av mig i morgon,

ha det bättre än mig!

peace   

  

Presentation


Agnes var namnet, tjejen som lever vardagslivet som vilken vanlig tonårs tjej som helst!
Råkar bara ha lite åsikter och tankar om diverse. Allt och lite till helt enkelt, enjoy!

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21
22 23 24
25
26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards