agnesviktoria

Alla inlägg den 10 november 2010

Av Agnes Hedengård - 10 november 2010 22:22

HEJ!


Förlåt för lite dålig uppdatering, men igår hade jag allmän PMS och i dag har jag haft fullt upp.

Så låt mig få förklara:

Jag vaknade halv åtta, skolan börjar fem över. Jag slängde på mig det ultimata slapp-kläderna i hela universums historia och hänger på pappa då han skulle skjutsa mamma till jobbet. Går till skåpen, får se på mitt schema att vi har biologi första timmen! yey

JAJA. Så jag gjorde provet och det gick väl la bra. Hade kunnat gått bättre tror jag, menmen jag fixade det mesta i varje fall. Vi har missat två matte lektioner i rad nu på skolan också. Det stör mig ganska mycket, för hemma har jag inte hunnit jobba med det för jag pluggar på prov som en galning. Så på matte lektionerna försöker jag brassa på så gott det går.

MEN så har dom gått bort nu ,jag får köra hårt i morgon istället.   


Efter skolan så åkte jag med bussen in till stan och gick runt tillsammans med Pat & Jessica, hade allmänt trevlish! Vi alla tre går på dans så ,vi gick upp till katedralen och dansade lite street. HUHU.

Men det var sjukt svårt och jag ser ut som en åsna som försöker lära sig att gå på två ben. Inte lätt det där. Efter dansen så gick jag förbi Albin snabbt och stannade där knappt en timme. Alldeles för kort för min del, menmen båda har prov & läxor. Det var ändå sjukt mysigt att få se & träffa han, och på fredag så ska jag sova där. SÅ jag känner att denna slitsamma vecka har sin belöning trots allt! :3


Har nämligen ett prov på fredag också i samhällskunskap om Sveriges ekonomi, wünderbar! JAG orkar verkligen inte, men nu har jag skrivit hälften av alla instuderingsfrågor i word. För jag kan knappt se min egna handstil, jo klart jag kan men enklare att se datorns rena skrift istället för utkletad blyerts.   


woops klockan blev väldigt mycket såg jag nu, på så kort varsel? AJA   


Resten av frågorna får skrivas klart i morgon helt enkelt!

Så ska jag försöka och lägga mig & sova nu, undvika att vakna halv åtta. Fast det blir ju svårt att ''hålla''. Jag tar dagen som den kommer helt enkelt! 

Snart fredag såatte, huhu.   


Ha det bäst folket & godnatt,

peace   

  

Presentation


Agnes var namnet, tjejen som lever vardagslivet som vilken vanlig tonårs tjej som helst!
Råkar bara ha lite åsikter och tankar om diverse. Allt och lite till helt enkelt, enjoy!

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21
22 23 24
25
26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

RSS


Skapa flashcards