agnesviktoria

Alla inlägg den 15 november 2010

Av Agnes Hedengård - 15 november 2010 17:46

hejhopp!


Har varit lite lat och inte bloggat så värst mycket men jag har bl.a inte haft tid och så har jag inte haft lust. 

Anyways, dagen i sig var okej. Fick reda på biologiprovet som vi hade förra veckan, det hade då blivit rättats ''nationellaprov''-sättet.

Jag fick:

19 G (16 G )

10 VG (16 VG) 

Man skulle då ha 16 VG & 16 G för att få VG. 

Så jag frågade min lärare om mitt betyg så det var helt klart ett stort PLUS. 

Jag är alltså på min väg emot ett VG, så det känns bra. 

G+ 


När jag kom hem så tog jag en powernap, var så förbannat trött.

Den lilla ''nappen'' gjorde min dag helt klart!

Jag är på mycket bättre humör och inte lika surmus.   


Vi har ''tre'' prov denna veckan, ett prov räknas väl inte som ''prov'' dock. Det är engelskan som bara ska vara ett lite större läxförhör skulle jag tro. 

Men vi har prov i musik på onsdag, och hemkunskap på torsdag. Hemkunskaps provet är väl det svåraste av dessa tre. Jag vet inte, jag kanske total failar på musiken t.ex bäst att inte vara allt för kaxig!   


Nu har jag precis ätit mat och känner mig ganska mätt & belåten.

Efter maten drog jag mig mot min nuvarande plats den sjukt hårda datorstolen, men som har en mycket väl fungerande iMac framför sig. HEHE

Ni som inte hängde med så sitter jag nu vid datorn.   

Samtidigt som min rygg lider så lyssnar jag på awesome bra musik, 

det är så underbart att lyssna på musik som gör en glad! 

Det känns verkligen i hela kroppen, som om örorna nästan börjar dansa. 


Just i dag så tror jag bara har en allmän slapp-dag och bara gör mini läxor.

Börjar med musiken & HKn i morgon,

känner att jag behöver lite omväxling och tänka på något annat för stunden än alla dessa prov som snurrar runt i huvuden på en. 


Ska knarka lite mer spotify sedan blir det top model vid åtta tiden!


Ha det bäst,

peace   

PS. MINA GLASÖGON ÄR ÄKTA, JA JAG HAR SYNFEL
DETTA ÄR FAN DYRA GREJOR, så kaxa inte.

Presentation


Agnes var namnet, tjejen som lever vardagslivet som vilken vanlig tonårs tjej som helst!
Råkar bara ha lite åsikter och tankar om diverse. Allt och lite till helt enkelt, enjoy!

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21
22 23 24
25
26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards