agnesviktoria

Direktlänk till inlägg 18 november 2010

ensam hemma och det är awesome!

Av Agnes Hedengård - 18 november 2010 16:39

TJOFRÄS!


Jaha ja, då sitter man här igen. no shit 

Anyway. Dagen har varit pretty good faktiskt kändes som om jag nailade hemkunskaps provet så det känns la gött, sen så hade jag matteprov också och det gick väl som det gick. Får säkert IG brukar vara så. Men ni ska bara veta vad jag kämpar och sliter med denna jävla matten som bara segar ner sig. Hatar mig själv för att jag var så himla lat i åttan. urk

MEN på ett eller annat sätt ska det där underbara G synas på mitt slutbetyg annars så ger jag upp. Kommer sluta ''leva livet'', ska bo med mina föräldrar tills jag blir femtio. Albin kommer ju knappast stanna kvar med galna-IG-barnet.

ursch gör ont i mig när jag skriver så.   

Jag älskar dig Albin och jag kommer aldrig lämna dig, hoppas du inte tröttnar på mina deprimerande bajsbarn personlighet!

SÅ kommer i alla fall mitt liv se ut om jag inte får godkänt i matte.


Aja, efter skolan så tog jag följe med Martin och fick se insidan av hans hus väldigt fint hus måste jag säga!   

Sen åkte vi vidare till Mattis, sedan till ICA fast då åkte Martin till intersport. 

Jag och Mattis trippade runt lite på ICA sen så köpte han en B&J's till mig

,väldigt snelt av han!   


Kommer inte kunna träffa Albin idag heller för han har jobbar sen så ska han ha prov i C++ i morgon! :x

suger bap.

Men vi skulle troligtvis ses i morgon så blir jag happyface igen

, för i morgon råkar det också vara en väldigt speciell dag! :3


Nu ska jag ladda ner alla twilight filmer, plugga på engelskan som vi har något ''test'' på i morgon. Får väl se hur det går! 

Skriver mer senare i kväll.    


Ha det bäst,

peace   

   random pic.

 
 
Ingen bild

emilia

18 november 2010 17:06

vet ej om du ser detta men ni har inget engelska test imorn, ni får det på måndag....rååååkade höra mor min prata med eran vikarie, mamma är sjuk imorn med,ingen lucia hlr :(

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Agnes Hedengård - 9 april 2011 18:33

             test -    

Av Agnes Hedengård - 9 mars 2011 21:37


hejhopp!   Eftersom detta inlägg kan läsas av ALLA webbläsare så kommer jag här med kort info: Jag kommer lägga ner bloggandet total om jag inte får bloggen fixad på något sätt, jag sitter nu helt clueless framför alla kodmaller hit & dit på blog...

Av Agnes Hedengård - 1 mars 2011 14:30

HEJ!   Här med säger jag hejdå till bloggplatsen och säger hellut till min nya blogg: http://agneshedengard.blogg.se/   Denna blogg kommer finnas kvar ett bra tag till, så alla förstår att jag bytt blogg. Så nu finner ni mig som sagt på...

Av Agnes Hedengård - 28 februari 2011 14:35


Shuu-lu-lu-luu!   Nu sitter jag och (försöker) göra något som liknar fransk manikyr på mig själv, samtidigt så hörs Regina's ljuva röst genom högtalarna. lovely!    Jag har även fått tag på min sjusovare till pojkvän som bara sov till 13.00...

Av Agnes Hedengård - 28 februari 2011 09:59


hejhopp!   Nu sitter jag och försöker hitta på något kul, men det går lite segt.  Jag har inga ideér alls, det är helt tomt i min lilla hjärna.   Mamma tyckte att jag skulle ta och röja på mitt rum då det (woooow) ser helt förjävligt ut. Det ...

Presentation


Agnes var namnet, tjejen som lever vardagslivet som vilken vanlig tonårs tjej som helst!
Råkar bara ha lite åsikter och tankar om diverse. Allt och lite till helt enkelt, enjoy!

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21
22 23 24
25
26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards