agnesviktoria

Alla inlägg den 23 november 2010

Av Agnes Hedengård - 23 november 2010 21:01

yoyoyo!


Nu har jag pluggat sådär lagom mycket. Känns som om tyskan har fastnat lite i min hjärna. Jag får väl la se hur det går men som sagt det känns som om jag kan det ''viktigaste'' så att säga and that feels really goodie!   

Matten tar jag i morgon då jag förmodligen inte har några läxor alls, så då kör jag ninja på de två kvarstående sidorna.  


Nu har jag suttit i ungefär en timme och ritat en halv avatar bild. Jag hade brist på färgkritor så jag tog brunt hår istället för svart.

Den bilden lägger jag in i morgon för er som nu vill se den!   


Jag har haft brist på matlust idag också inte bra alltså. Fick värsta måltiden serverat framför mig väldigt elegant. Men magen sa nej efter att jag knaprat i mig av allt kött på en köttbit och det bara var ben kvar. Det fanns ju så klart ganska mycket kött kvar på men jag orkar inte använda fingrarna och leka grottmänniska?

Inte på en tisdag i alla fall! ( hatar tisdagar )

Sen till det var det en stor potatisgratäng men så mycket ost och shit på. 

Det såg så mycket ut hela upplägget. Blev bara mätt av att kolla på det!

Notice - nästa gång lägger jag upp maten själv

Hoppas på ett bättre sug på mat tomorrow.


Nu ska jag sätta mig med mr & miss deutsch büche! 

Dom ska berätta för mig om ackusativ & dativ, SÅ spännande..

tchüs!   


Ha det bäst,

peace   

Av Agnes Hedengård - 23 november 2010 16:03

helloj!


Skolan var dryg som vanligt, men ändå lagom kul. Hände inget speciellt sådär, jag kände mig ganska så lat & seg hela dagen. En korv på två ben.

Simone var sjuk idag också så det sög bapeN, inte kewl med sjuk hest!

Juste! 

Jag jobbade ninja bra på matten förut. Har nu bara två sidor kvar av kapitlet sedan blir det lite att repetera på det jag håller på med sen prov! :D

Känns som jag börjar få alla pusselbitar på plats nu.   


Nu ska jag äta lite nudlar samt dricka festis, och kolla på ett avsnitt av glee.

Sen så blir det intensivt plugg på matte ,tyska & engelska!

Har prov i tyska i morgon så bäst att köra hårt med den, ska skriva lite stödord på datorn också så det blir nog bara massa great.   


Kort inlägg just nu tyvärr men skriver mer ikväll, då jag förmodligen har fått tyskan på kläm och matten & engelskan är doneli done! 


Ha det bäst,

peace   

nypressad festis!   

Presentation


Agnes var namnet, tjejen som lever vardagslivet som vilken vanlig tonårs tjej som helst!
Råkar bara ha lite åsikter och tankar om diverse. Allt och lite till helt enkelt, enjoy!

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21
22 23 24
25
26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards