agnesviktoria

Alla inlägg den 24 november 2010

Av Agnes Hedengård - 24 november 2010 15:50

tjallahopp!


JAG är såsåsåså glad, fick mitt första MVG i hela mitt liv på ett PROV?

Ni anar inte vad detta betyder för mig, shit.. jag är så sjukt glad asså.

Det var på hemkunskaps provet men ändå MVG som MVG.   

HAPPYFACE ANYWAY!

Inte nog med det så fick jag även VG på musiken, awesomeawesomeawesome. 

Har haft ont i ryggen hela dagen av personliga skäl.. HEHE.

Men det är som glömt nu, det kan få göra ont resten av livet om det så behövs.

För jag fick MVGMVGMVG! 

Måste få skryta då detta är mitt första så :3

bli inte surmusar!


Om ungefär en timme ska jag möta upp Simone så ska vi äta på sunday. 

Stackarn var sjuk idag också men vi ska ha gymnasie grejs ikväll och kolla på olika program os.v Så då ville hon väl inte missa det I guess!   

Vi ska vara på sunday till halv sju för det är då det börjar så ja. 


Ska även göra ninja-race på matten två sidor then I am ready to do a teest! 

Tyskan btw gick väl sådär, kändes lite bra i alla fall.

Men sjukt svår var den blev helt branwashed!   


Nu ska jag se ännu ett Glee avsnitt, huhu.

Ps. Saknar Albin galet mycket, känns som om det vore ett år sen vi sågs!

Ha det bäst,

peace   

Dålig kvalité på avatar bilden, och snälla döm inte jag slarvade så megamycket!

men jag lovade att jag skulle ladda upp den så, kanske tar kort med systemkameran för bättre bild får la se.   

Presentation


Agnes var namnet, tjejen som lever vardagslivet som vilken vanlig tonårs tjej som helst!
Råkar bara ha lite åsikter och tankar om diverse. Allt och lite till helt enkelt, enjoy!

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21
22 23 24
25
26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

RSS


Skapa flashcards