agnesviktoria

Alla inlägg den 27 november 2010

Av Agnes Hedengård - 27 november 2010 12:33

heejsan folkeT !


Nu har jag fått tag på min kille och guess what? he is alive! 

Jag ska sova över hos han idag som sagt så det ska bli sjuktmega kul

och mysigt såklart.    

Mina föräldrar stack iväg till Karlstad på någon bokmässa så jag är ensam hemma for the moment. 


Jag vill inte alls åka till Karlstad 

,för att jag mår bara dåligt av det. why?

Jo, för att när jag börjar första ring på gymnasiet så ska vi flytta dit!

Jag vill också flytta härifrån ARVIKA men i det menar jag inte mina vänner & pojkvän? Så jag kommer ju inte kunna umgås med dom alls lika mycket. 

Jag ska ju dock gå på Solberga här, så jag ska då pendla varje dag.   

Men jag ska tigga till mig en tillfällig lägenhet i Arvika så bor

jag här och i Karlstad lite då o då. 

Så om Mr. Lucky är med mig så ska det nog gå!    


Nu ska jag borsta ut mitt nytvättade hår och ta på mig ett par frescha kläder o även frescha upp mig med massa krämer & shit! 


Ha det bäst,

peace   

  

Av Agnes Hedengård - 27 november 2010 10:13

godmorgon världen!


Jag sov så sjukt gott och drömde så himla galet så det finns inte.

Men min kropp var verkligen helt död eller ja allmänt avslappnad. Kändes som om jag inte kunde röra min kropp, men nu lyckades jag i alla fall komma upp och få både ben & armar med mig!   


Det första jag gjorde då jag vaknade var att sms:a Albin, känner mig lite som en mamma men jag måste ju veta om han lever eller inte? haha lite bissar fråga sådär..

Är man en överbevakande flickvän så är man!   


Mamma har även börjat jul- pynta i huset känns ju ganska så mysigt men om man vill gå ut och bara gå så är det ju på egen risk?

Man kan bara njuta av ''jul-feelingen'' här hemma inomhus. uh

Det räcker väl med att det är en minusgrad?

Finns ingen direkt anledning till att det måste vara istid kallt!    

vill ha sommar nu -


Nu ska jag äta mina två mackor som serverades framför mig prydligt och se på något PH avsnitt och bara njuta av denna lördag!   

och vänta på svar ifrån albin


Ha det bäst,

peace   

  



Presentation


Agnes var namnet, tjejen som lever vardagslivet som vilken vanlig tonårs tjej som helst!
Råkar bara ha lite åsikter och tankar om diverse. Allt och lite till helt enkelt, enjoy!

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21
22 23 24
25
26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards