agnesviktoria

Alla inlägg den 28 november 2010

Av Agnes Hedengård - 28 november 2010 22:06

HEJHEJ!


Sen jag skrev kvart i sju förut så har jag hunnit måla mina naglarna awesome coolt

,sen så har jag tagit en riktigt MEGA varm dusch och druckit glögg!

Jag har även pratat med Susanna i telephonen det första meningarna vi sa till varandra bestod av skratt. Har alltid lika kul med varandra

,känns så sjukt att våran vänskaps relation var nära på att ta slut.

Efter sex år som best friends kan man inte bara göra slut,

så bättre att vara tighta until the end!    


Sen har jag varit duktig som jag sa att jag skulle vara och gjort fem frågor

utav 27 st på historian, ganska så stolt över mig själv måste jag medge.   


Men i morgon gott folk ska jag och en hel drös till något som heter

''Mini- kockarna''. HAHA, det där namnet kan misstolkas på olika sätt enligt mig och min galna fantasi. Anyway så ska vi få prova på att blanda drinkar

,göra desserter olika matsaker m.m sounds very fun

Vi ska åka buss till Edane sen Charlottenberg tror jag

,ja vi skulle vara på många olika ställen vad jag förstod av pappret & informationen vi fick!   


Jag har även en liten sak som jag gått runt och tänkt på lite smått sådär. 

En fråga till er tjejor där ute!

När ni har den såkallade lingon veckan, tappar ni möjligtvis matlusten då?

För det gör jag.. jag orkar inte äta och glömmer bort att jag är hungrig sen när någon frågar vad man ätit så bara ''Oj ,jag har bara ätit frukost!''. 

Sånt kommer jag på vid eftermiddagen, INTE BRA DET DÄR!

Men då lingonen är slut så går man ju snabbt upp i vikt igen

,för då äter ( i alla fall jag) bap mycket!

Kanske det är något för dom som bantar men ursch absolut inget för mig som är underviktigt for the moment.   


Förlåt för er killar som just läste detta

,inte lätt när det är svårt!   


Nu ska jag nog ta och skriva lite mer frågor (inte alla) sen ska jag nog rita lite med mina nya skiss- pennor.

Godnatt på er allihopa och ha en awesome måndag i morgon! 


Ha det bäst,

peace   

     

Av Agnes Hedengård - 28 november 2010 18:43

tja coolcats!


Nu sitter jag på min brorsas dator då jag annars brukar ''blogga'' ifrån min iMac som mamma sitter på för tillfället.   

Men Windows 7 Premium är väl inte så fel det heller?   


Jag och Albin var ute på stan (skyltsöndag) det var en hel del folk och sjukt kallt. Först tyckte jag det var helt OKEJ kallt men sen var det ju bara helt överdrivet!

Men jag fick mig köpt lite små saker i alla fall;

- Depend Nailpolish - 2 st en mörkblå färg & en hel svart 

- Skiss pennor -kit men skuggpenna, olika skisspennor, sudd m.m

Så ett stort happyface på detta!   

kommer säkert in bild på det senare -


Som sagt så sitter jag ensam vid datorn har precis följt Albin en bit hem samtidigt som jag tog med Zack på en tur i snön.   

Historia plugget börjar då jag fått tillbaka min rätta plats vid iMacen!

ingen brådska -


JAG TYCKER NI SKA LYSSNA PÅ DESSA TVÅ SJUKT BRAIGA LÅTARNA!

som jag spelar 24/7 för tillfället

Like A G6

Teeth

LOVE THEM !


Nu ska jag måla mina naglar och lyssna på dessa awesome låtar!


Ha det bäst,

peace   

susanna som harry potter - min fina teckning .  

Av Agnes Hedengård - 28 november 2010 13:34

hello dear fellows! glad första advent -


Nu har jag precis kommit hem ifrån en ännu mysig natt tillsammans med Albin!

Vi bakade en pizza med hjälp av ett färdigt gjort pizza- kit där degen redan är bakad och har perfekt form o allt, inga fel.   

Sen så såg vi på  film & avsnitt av olika serier och hade det allmänt mysigt helt enkelt! :3

Nu håller jag på att göra mig lite i ordning för jag ska snart ner på stan för att kolla in skyltsöndagen som pågår just nu.

Jag ska gå runt tillsammans med Albin, jag utnyttjar varje tillfälle för att umgås med han! huhu  


Jag blev även väldigt väldigt glad då jag kollade min statistik på hur många som har läst bloggen och då visade det sig vara 50 st!   

Det är mycket för mig i alla fall, för det brukar vara 20 något och ibland 30 men att det skulle bli 50 just igår? suprise suprise 

Glad att det är någon som läser den i alla fall, så TACK!


På stan hoppas jag att jag hittar något kul & användbart

,alltid kul men nya grejor liksom? 

Efter stan tror jag det blir lite mer tid med Albin och sedan ska jag faktiskt plugga för jag har ett historia prov på fredagen. 

Plugga idag? du har gott om tid på dig!

Jo ni förstår om jag får VG på detta provet så får jag det i slutbetyget för att samhäll & historia har vi bara

denna termin sena aldrig mera i nian! 

Så jag pratade med min SO- lärare och han sa om jag får VG så blir det förmodligen det på slutbetyget, så jag tänkte why not?

Tränar jag skit mycket inför det så får jag ju nästan garanterat ett VG.

Så byebye non-plugg agnes och hello plugghäst!   


Jag har mål, och jag ger mig inte förens dom är nådda! 


Nu ska jag locka mitt hår just so you guys know.   

höres senare -


Ha det bäst,

peace   

gammal locktång? ohyeas!

Presentation


Agnes var namnet, tjejen som lever vardagslivet som vilken vanlig tonårs tjej som helst!
Råkar bara ha lite åsikter och tankar om diverse. Allt och lite till helt enkelt, enjoy!

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21
22 23 24
25
26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

RSS


Skapa flashcards