agnesviktoria

Alla inlägg den 30 november 2010

Av Agnes Hedengård - 30 november 2010 16:03

tjaaa!


Dagen började med att jag försov mig, har aldrig hänt innan.

Brukar vakna sent men ändå hinna till skolan, men ikke idag då ska jag tvunget komma 10 minuter för sent.

Så tummen ner på det!   


Men skolan var faktiskt väldigt rolig för en gångs skull! 

Jag blev nämligen övertrött flera gånger idag och det är ju sjukt mycket roligare och bättre för sig själv än att fejka glädjen med droger?   

Det är så underbart att vara övertrött, skrattet bara bubblar så gött i magen på en.

Speciellt på sista lektionen då vi hade idrott jag och Simone asså herregud

,vi var så busiga så det fanns inte!

Sen så lyfte några killar i klassen upp mig då jag låg på en tjockmadrass

,förutom känslan av att jag skulle trilla ner och bryta något viktigt ben så kände jag mig ändå ganska så mäktig där uppe.   


Pappa hämtade mig ifrån skolan, lataste tjejen i stan. 

Bor typ 500 m ifrån skolan..TYP. 

Anyway så berättade papsen om att dom hade sagt på nyheterna att det skulle bli ice rain eller vad det nu hette. Let me put it this way:

Det kommer alltså börja regna sjukt galet mycket, och så fort att det inte hinner bli snö men istället direkt då det nuddar marken så fryser det till is och vägarna blir till stora tjocka islager inte bara vägarna, allt i sin väg blir det typ. 

Tror levande varelser klarar sig bättre men

,u get the point.

Ett sådant regn har inte varit i Sverige sedan 1920 och då hade vi ju inte så mycket teknik så dom klara sig ju ganska bra.

Men nu har vi ju antenner och massa shit nu så det kommer bli intressant!   


Nu har jag nästan precis kommit ur duschen och feshat upp mig. 

Har ätit flingor & mjölk sedan druckit ett glas julmust OCH ätit mandlar

,ganska så god blandning det där!   

Ska även ta och läsa igenom historian sedan förhoppningsvis så ska jag få träffa Albin idag, vore så megamysigt!  


Ha det bäst,

peace   

  

Presentation


Agnes var namnet, tjejen som lever vardagslivet som vilken vanlig tonårs tjej som helst!
Råkar bara ha lite åsikter och tankar om diverse. Allt och lite till helt enkelt, enjoy!

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21
22 23 24
25
26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

RSS


Skapa flashcards