agnesviktoria

Alla inlägg den 1 december 2010

Av Agnes Hedengård - 1 december 2010 21:11

tjobap!

FÖRSTA DECEMBER -


Nu är jag hemma ifrån både bibblan & dansen. 

Jag kan börja med vad som hände på bibblan,

EN BAP ÄCKLIG ALLMÄNT BORTA GUBBE KOLLADE PÅ MIG

och slickade sig runt munnen..

notera allmänt borta = full

Fick som sagt lite smått panik, 

eller ja obekväm. 

NEJ ,jag kollade inte på han sådär skit mycket mer sneglade mot hans håll.

Hans ögon var som två gamar som siktat in sig på sin ''mat''. ( jag )

Enligt mig så kollade han på mig, och gick fram o tillbaka bakom mig.   


So the dance, den var ganska så kul. 

Hängde dock inte med på vissa danssteg

,det är ganska så tragiskt för alla som är i min dansgrupp inkl. min danslärare är kortare än mig och ser ut som värsta pro hur dom än dansar.

Men Mr. donkeyface aka långben aka pinneN ( jag )

,namnen säger ju allt. 

Bambi på hal is, that's me!   


När jag kom hem så åt jag meget god mat, sen så såg jag på bonde search frau tillsammans med mami & papi.

NU ska jag skriva klart detta inlägg sedan fortsätta lyssna på awesome bra musik och plugga som aldrig förr ( igen )! 

- kanske skriver ett inlägg sen, not sure. 


Ha det bäst,

peace   

    

Av Agnes Hedengård - 1 december 2010 15:36

hejsanhoppsan!


Nu sitter jag på biblioteket med Pat & Jessica

,vi ska snart iväg och dansa lite street.   


Blir ett kort inlägg då jag inte är på min egna dator och det susar förbi en bakom datorn hela tiden så ja.

Men dagen i sig har varit super!

Ännu en övertrött dag alltså, simone + agnes = busiga saker kan hända.

Hemkunskapen var awesome kul, åt baajs mycket mat!

Först åt vi vårat ( simone & jag) egna lilla recept som liknade kycklingwook

, så godt!

Sen så hade dom två andra grupperna gjort kladdkaka med dumle i OCH dom orkade inte äta upp allt så.. VI FICK DOM!   

SÅ är proppmätt for the moment. 

sen så dog jag, mattis, simone & boya av tillfäligt skrattanfall


Efter dansen ska jag plugga som aldrig förr sen

dricka glögg & eta peppakakor.   


Juste, förlåt eller vad man ska säga för att jag

inte skrev något mer igår, jag var lite smått lazy mouse.


HEJSAN HOPPSAN LILLEBROR!

/ Jessica


Ha det bäst,

peace   

  

Presentation


Agnes var namnet, tjejen som lever vardagslivet som vilken vanlig tonårs tjej som helst!
Råkar bara ha lite åsikter och tankar om diverse. Allt och lite till helt enkelt, enjoy!

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9
10
11 12
13 14 15 16
17
18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards