agnesviktoria

Alla inlägg den 2 december 2010

Av Agnes Hedengård - 2 december 2010 21:48

tjolahopp!


Nu är det såhär och jag undrar om ni tycker att jag ska fortsätta blogga?

Inte för att jag vill sluta precis, men jag bara undrar ifall det finns någon som faktiskt läser min blogg.

Så jag undrar om någon som NU läser detta, 

om hon/han tycker att jag ska fortsätta?


Vore till stor hjälp, 

och det vore kul ifall någon ville säga vad dom tycker och tänker om min blogg också?   


Jag kan ju kolla statistiken så jag ser ju ungefär hur många som kollar den

, så någon måste det vara som läser den.   


godnatt på er!


Ha det bäst,

peace   

  

Av Agnes Hedengård - 2 december 2010 18:19

HEJSAN!


Känner mig någorlunda bättre men fortfarande känner jag mr. virus i bakhuvudet

,men jag känner mig på bättre humör psykiskt för jag bl.a har pratat med jessicus i telefunet och nu planerar jag morgondagen tillsammans med min sosannski

Jag ska följa med till stallet och hälsa på min alldeles

egna lilla glädjespridare Jagge! 

SÅ det ser jag fram emot.   


Sen så historian har jag pluggat på väldigt mycket nu och den sitter skitbra, 

ska bara kolla igenom ett par kartor som vi skulle kunna.

( På vad som hände med Europa före och efter andra världskriget )

Hoppas på VG starkt, men ett garanterat G blir det troligtvis

i vilket fall som helst!   


Haha, är det bara jag som kollar på julkalendern?

Namnet dog jag lite av '' Hotell gyllene knorren '' 

,synd att detta skulle utspela sig på ett hotell dock.

För INGEN och då menar jag INGEN kalender slår mysteriet på greveholm! 

(fast det är ju inget hotell.. kom jag på nu AJA)

Mina favvo kalendrar är:

1. Mysteriet på greveholm

2. Dieselråttor & Sjömansmöss

3. Superhjälte julen

( okej den sista sög, men är man övertrött som jag och susanna var då vi kollade på den så är den galet kul! )   


Nu ska jag fortsätta lyssna på julmusik,plugga och dricka glögg!    


Ha det bäst,

peace   

 

bilder som skulle stannat kvar i papperskorgen .


Av Agnes Hedengård - 2 december 2010 15:04

hejhopp!


Nu har jag masat mig upp till datorn efter att ha sovit i fyra timmar i sträck

,jag har nämligen gått och blivit sjuker!

Har mått dåligt de tre närmaste dagarna men har ändå orkat gått till skolan men så idag mådde jag som värst. Men jag testade att gå till skolan anyways sedan så kom pappa och hämtade mig runt elva. Nu är jag bara allmänt borta & seg.

Jag ber till gudarna att det inte är spy sjukan

,för då vet jag inte vad jag ska ta mig till.   


När jag vaknade så gick jag ner och kollade på tv och drack fil med socker & kanel ,enkelt att göra och en god smak upplevelse för munnen! 

och nu sitter jag här och är som sagt allmänt borta ..


Ska äta något kanske se någon film får se hur det blir,

ska i alla fall plugga senare inför historia provet som jag har i morgon.   


Ha det bäst,

peace   

bilden är dock tagen igår, men sadface på att vara sjuk!


Presentation


Agnes var namnet, tjejen som lever vardagslivet som vilken vanlig tonårs tjej som helst!
Råkar bara ha lite åsikter och tankar om diverse. Allt och lite till helt enkelt, enjoy!

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9
10
11 12
13 14 15 16
17
18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

RSS


Skapa flashcards