agnesviktoria

Alla inlägg den 3 december 2010

Av Agnes Hedengård - 3 december 2010 22:29

tjabbatjenahallå!


Nu har jag kollat igenom diverse videos

,har dock ett saftigt Glee avsnitt kvar! huhu


Jo, dom lite coola/ roliga nyheter är att jag ska på

en fotografering nästa vecka i Stockholm.

Så jag ska ta två dagars ledigt från skolan så jag kan kan åka upp dit.   

Får dock inget betalt men publicering är inte fel och lite fler bilder till portfoliet kan behövas. Jag tror ena fotograferingen var för något speciellt, får höra mer med mamma om den saken. Denna gången är det vad jag förstod helkropps bilder

,så jag får plocka fram mina kunskaper ifrån alla Top Model säsonger jag kollat på och ''smile with my eyes''.

Ska dock åka hem ifrån Stockholm helt ensam på onsdagen

( åker upp på måndag kväll)  men min brorsa kanske hade tid att följa mig till tågstationen. Det vore super snällt om han kunde slita sig ifrån sitt pluggande och hjälpa sin snälla söta lillasyster.   

Jag skulle egentligen åkt på en fotografering i tisdags men det blev inget,

det var bara en förfrågan. Det skulle då vara ett ''betal'' jobb, så det var lite surt.

(en hel del pengar för en medelnisse som mig, siffran får förbli en hemlighet för er)

Menmen, det kommer fler chanser jag har ju knappt börjat min modellkarriär.

Så det kommer i sinom tid!   


Nu ska jag nog snart sova tror jag och i morgon ska jag förmodligen sova hos min Albin om allt går enligt mina planer. Saknar han väldigt mycket!


Tack Susanna för den lilla stund jag fick med dig idag

, jag älskar dig gumman!


Ha det bäst folket,

peace   

  

gammal bild -


Av Agnes Hedengård - 3 december 2010 19:17

HEJ ALLA GLADA!


Dagen har varit supermegabäst, haft skit roligt i skolan och skit kul med susannski!

Jag kan börja med skolan:

Jo, vi hade luciaträning på morgonen samtidigt som vi hade matte lektion och jag pratade med Camilla igår om att få göra provet idag på matten. 

Så jag anmälde mig snabbt som lucia kandidat sedan sprang jag till matten och gjorde provet som jag inte ens öppnat matteboken för.

Men hör och häpna.. JAG KLARADE DET! 

G !

Så underbart så det finns inte, bara ett till matteprov nu då och nailar jag det så får jag G i terminsbetyget så det känn så sjukt underbart.   

Sen gjorde jag historia provet det SISTA FÖR HELA NIAN! goett goett

Kändes som om det också gick väldans bra så thumbs up för det.   


Sen tusen hundra miljoner tack ni som skrev vad ni tyckte om min blogg, 

mycket kärlek till alla er som faktiskt uppskattar min blogg!    


Efter skolan träffade jag susannski och direkt vi såg varandra så börja vi skratta

,vi kommer leva för alltid vi två!   

Efter våran lilla återförening så staplade vi fram genom

stan tills vi kom till Sunday

,i staplande menar jag nästan haltande så fking kallt så det går inte.   

Vi satt där på Sunday en stund och drack varm oboy & delade på en choklad ''cookie''. Sen begav vi oss vidare mot biblioteket en stund innan vi skulle med bussen hem till susannski. Där var även Sofia, Simone, Mattis, Marcus så jeg pratade lite med dom också. 

Sen åkte vi som sagt hem till susannski och åkte vidare till stallet.

OCH DÄR TRÄFFADE JAG MIN UNDERBARA JAGGE!

Åh, han såg så dyster ut min lilla ängel!

Jag gav han en morot och pussade på han väldigt mycket och verkligen kramade om han innan jag skulle iväg igen.


När jag kom hem tog jag en varm dusch och sjöng jul-sånger.

Nu blir det mer julsånger och chill resten av kvällen tillsammans

med Glee, Paradise Hotel, Ana Gina show m.m! 


skriver ett till inlägg med lite spännande saker later §



Ha det bäst,

peace   

  

Presentation


Agnes var namnet, tjejen som lever vardagslivet som vilken vanlig tonårs tjej som helst!
Råkar bara ha lite åsikter och tankar om diverse. Allt och lite till helt enkelt, enjoy!

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9
10
11 12
13 14 15 16
17
18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards