agnesviktoria

Alla inlägg den 6 december 2010

Av Agnes Hedengård - 6 december 2010 16:23

tjena!


Nu har jag precis duschat och packat det mesta inför mina

kommande två dagar i Stockholm

,känner att nervositeten börjar stiga en aning men det är väl normalt?  

Blir ett kort inlägg då jag ska hinna äta mat & packa in i det sista

,tåget går vid sex. 

Men dagen har varit helt okej lite seg men okej,

pratade med Ulle ( min kemi lärare)om att få göra kemi provet nästa vecka och det var inga problem så tummen upp på det!   

( skulle egentligen haft det på onsdag )


Pappa skulle troligtvis ta med sig sin lilla dator+ internet

,så FÖRMODLIGEN om jag orkar så bloggar jag i morgon på kvällen. 

Så ska jag berätta om hur ''dag #1'' var! huhu   

Antingen super eller ett rent helvete!


Ska plugga på tåget och lyssna på awesome bra musik OCH läsa böcker, hoho.

Älskar att göra det på tåg, så sjukt mysigt!    


Förväntar mig ett antal förseningar på tågen då det är ett pågående vinterland ute i den friska luften. SÅ det känns ju bra att vi åker upp idag och inte i morgon, skulle bli allt för stressigt. 


Men vi hörs i morgon om inte annat!

Ha det bäst,

peace   

  

Presentation


Agnes var namnet, tjejen som lever vardagslivet som vilken vanlig tonårs tjej som helst!
Råkar bara ha lite åsikter och tankar om diverse. Allt och lite till helt enkelt, enjoy!

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9
10
11 12
13 14 15 16
17
18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards