agnesviktoria

Direktlänk till inlägg 7 december 2010

DAY UNO IN STOCKHOLM!

Av Agnes Hedengård - 7 december 2010 19:32

hejsan hoppsan!


Nu mina kära vänner har jag avklarat dagens så kallade modelljobb

,jag har även precis duschat av det mesta sminken

och all hårspray & vax från håret. GÖTT


Fotograferingen var för Modette's sida eller ja deras modeblogg.

Det låg i sturegallerian och vid Nyheter 24:as kontor.

Men det coolaste av allt att jag fotades i Kenza & Tyra Show (f.d Bella & Tyra Show).

För er som inte är medvetna om vad det är så jag slänger in en länk;

 Kenza & Tyra Show

Det gick skitbra idag faktiskt, jag fotades tillsammans med en tjej som var 22 år men det gick prima hon var lika ny som jag i denna branchen så det kändes ju lite bättre i alla fall.   


Alla var skitsnälla även fast det var en väldigt liten studio så var det sjukt kul

,kläderna vad väldigt retro & anorlunda kläder som folk vanligtvis inte skulle ta på sig en vardag! awesome   

Bilderna får jag kanske om drygt en månad eller något, det beror helt på.

Men fotografen Angie som hon kallades sa att jag skulle maila henne så kunde jag få en bild tidigare eller något, får se hur jag gör.

Men bilderna kommer upp på sidan om en-två månader för attt just den ''looken'' jag blev fotad i var inte denna säsongens kläder precis.

Men jag hann se några enstaka bilder som togs och jag blev faktiskt ganska

så nöjd med dom jag såg!   


När jag var klar med allt och jag inte behövdes där mer så mötte jag upp pappa & min brorsa så skulle vi sett på 3D bio men det gick ingen bra så det blev en mycket god middag på en restaurang istället. :3


Nu ska jag plugga lite och prata med folk där hemma i Arvika

,sen blir det HIMYM så skriver jag om hur morgondagen blev imorgon kväll!

Ha det bäst,

peace   

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Agnes Hedengård - 9 april 2011 18:33

             test -    

Av Agnes Hedengård - 9 mars 2011 21:37


hejhopp!   Eftersom detta inlägg kan läsas av ALLA webbläsare så kommer jag här med kort info: Jag kommer lägga ner bloggandet total om jag inte får bloggen fixad på något sätt, jag sitter nu helt clueless framför alla kodmaller hit & dit på blog...

Av Agnes Hedengård - 1 mars 2011 14:30

HEJ!   Här med säger jag hejdå till bloggplatsen och säger hellut till min nya blogg: http://agneshedengard.blogg.se/   Denna blogg kommer finnas kvar ett bra tag till, så alla förstår att jag bytt blogg. Så nu finner ni mig som sagt på...

Av Agnes Hedengård - 28 februari 2011 14:35


Shuu-lu-lu-luu!   Nu sitter jag och (försöker) göra något som liknar fransk manikyr på mig själv, samtidigt så hörs Regina's ljuva röst genom högtalarna. lovely!    Jag har även fått tag på min sjusovare till pojkvän som bara sov till 13.00...

Av Agnes Hedengård - 28 februari 2011 09:59


hejhopp!   Nu sitter jag och försöker hitta på något kul, men det går lite segt.  Jag har inga ideér alls, det är helt tomt i min lilla hjärna.   Mamma tyckte att jag skulle ta och röja på mitt rum då det (woooow) ser helt förjävligt ut. Det ...

Presentation


Agnes var namnet, tjejen som lever vardagslivet som vilken vanlig tonårs tjej som helst!
Råkar bara ha lite åsikter och tankar om diverse. Allt och lite till helt enkelt, enjoy!

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9
10
11 12
13 14 15 16
17
18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

RSS


Skapa flashcards