agnesviktoria

Alla inlägg den 9 december 2010

Av Agnes Hedengård - 9 december 2010 22:11

tjolahopp!


Nu har gjort lite av diverse saker som att plugga,druckit varm oboy, varit på datorn, varit lite hängig, internet dampa sönder OCH sett på Glee!   

Så samhällen, kan jag den? 

- Nja, bra men borde kunna den bättre!

Jag ska läsa igenom texten sjukt mycket kanske blir att dygna

,dock är det något jag gärna undviker men. 

Jag tyckte att det var så sjukt lite att träna på bortsett från alla andra prov vi haft i SO som det varit skitmycket plugg inför.

Hoppas verkligen inte jag har tränat fel!  


Just nu har jag även totalkrasch i min tonårskropp för ni förstår

detta gör jag just nu;

- gråter

- skrattar

- blir arg

- pratar för mig själv

- blir glad sedan ledsen

HUMÖRSVÄGNINGAR? oja! 


Just nu chattar jag i alla fall och har alla dessa humörsvägningar

,jag vill bara klara provet.. G räcker faktiskt för mig men helst VG ofc!

Men bara få slut på alla lektioner sedan sluta skolan i morgon och få träffa Albin

,längtar ihjäl mig.   

Så är det när man är kär pär & älskar någon sjuktawesome mycket! :3

Förlåt också för att det bara blev två inlägg men mitt internet dampa sönder förut no ideá why menmen nu är jag jag här anyway!   


Nu ska jag förmodligen slita mig från datorn och PLUGGA..& kanske platta håret?

Har inte gjort det på ett tag och mina lockar som är naturliga ser ut som ett kråkbo så det blir antingen platt eller uppsatt i en knut får la se vad det blir! careface


SOV GOTT o godnatt!

Ha det bäst,

peace   

  



Av Agnes Hedengård - 9 december 2010 15:55

HEJSAN!


Nu sitter jag och käkar lucka efter lucka i min chokladkalender från 1 december till dagens 9 december. lovely

Dagen har varit helt okok, dom i luciagruppen röstade på vilken av luciakandidaterna som skulle bli ''Lucia''. Jag var då med bland luciakandidaterna så Lucian får veta i morgon vem hon är.

Även tjejen som kom tvåa med näst flest röster få veta

,ifall nu den riktiga Lucian blir sjuk eller får förhinder så hoppar nummer två in.

Det är väl bara att hålla tummarna och hoppas på det bästa!   


Bilderna som blev tagna i Stockholm får jag väl förhoppningsvis

inom en-två veckor, ska bli sjukt kul att få se hur dom faktiskt blev!  


Juste! Jag fick VG på historian, inte illa pinkat va?   

Nu ska jag fortsätta i samma anda och plugga på samhällskunskapen så att den sitter sen så ska jag bara ta det allmänt lugnt och se på Glee eller PH!

I morgon ska jag även träffa min underbara kille som jag inte sett på drygt 5 dagar så det ska bli helt awesome! :3 ♥ 


Hörs senare gott folk!

Ha det bäst,

peace   

  


Presentation


Agnes var namnet, tjejen som lever vardagslivet som vilken vanlig tonårs tjej som helst!
Råkar bara ha lite åsikter och tankar om diverse. Allt och lite till helt enkelt, enjoy!

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9
10
11 12
13 14 15 16
17
18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards