agnesviktoria

Direktlänk till inlägg 13 december 2010

'' purple is the new black ''

Av Agnes Hedengård - 13 december 2010 22:25

hejsan alla mikrofonkåta smurfar!

- för jag är nog normal


Jag har inte gjort så mycket sen det senaste inlägget

,men för eran skull så ska jag informera er om min lilla måndagskväll.


Efter jag skrivit klart det första inlägget så laddade jag ner det Top Model avsnittet som sändes förra veckan som jag missade då jag var på min väg mot den stora staden Stockholm.

Så jag la mig i sängen och kollade på det, sen blev jag så sjukt trött och somnade 

& fick då en liten powernap på köpet.   

Sen efter min behövande powernap så var maten som pappa lagat klar så jag åt upp den samtidigt som jag kollade på NCSI. careface

Sedan gick jag upp till datorn och skrev med lite folk och skulle egentligen kollat på lite klipp av diverse videos men ikke. 

Jag fastnade i det stora MSN- träsket OCH missade 2 minuter av dagens Top Model som gick på TVn..

Ja, jag missade Tyras stora entré ''WANNA BE ON TTAAP?'' 

Jo jag vet mycket väl hur ''Top'' stavas, men när hon säger det och typ svingar på sina höfter så låter det som ''TAAAP''. anyway

Lika kul varje gång, MEN NEJ agnes skulle inte få se det idag..bap.

Sen så gick tydligen ''Sveriges Hjältar'' samtidigt på 4:an

, så vi zappade mellan modeller & hjältar. 

Gråt ju värsta mycket då någon ''ny'' hjälte presenterades

och fick berätta sin lilla historia. big love till dom

Sen så har jag inte gjort så mycket mer, ätit lite godis som någon gjorde på hemkunskapen i skolan sen så dricker jag även lite ur min älskade Vitamin Well med den nya smaken persika!

and it tastes just like a little piece of heaven 


Men nu ska jag nog lyssna på lite underbar musik och dryga på datorn..

fast nu såg jag att klockan var ungefär fem i elva helt plötsligt och det betyder sängdags för lilla agnes.

Som om Bolibompa precis slutat, och man var tvungen att hoppa i pyamasen och krypa ner i sin varma säng och invänta den nya kommande dagens alla upptäckter & händelser. Åh, nu saknar jag att vara liten igen.   

Poetisk jag kände mig där..eller inte.


godnatt!

Ha det bäst,

peace   

  


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Agnes Hedengård - 9 april 2011 18:33

             test -    

Av Agnes Hedengård - 9 mars 2011 21:37


hejhopp!   Eftersom detta inlägg kan läsas av ALLA webbläsare så kommer jag här med kort info: Jag kommer lägga ner bloggandet total om jag inte får bloggen fixad på något sätt, jag sitter nu helt clueless framför alla kodmaller hit & dit på blog...

Av Agnes Hedengård - 1 mars 2011 14:30

HEJ!   Här med säger jag hejdå till bloggplatsen och säger hellut till min nya blogg: http://agneshedengard.blogg.se/   Denna blogg kommer finnas kvar ett bra tag till, så alla förstår att jag bytt blogg. Så nu finner ni mig som sagt på...

Av Agnes Hedengård - 28 februari 2011 14:35


Shuu-lu-lu-luu!   Nu sitter jag och (försöker) göra något som liknar fransk manikyr på mig själv, samtidigt så hörs Regina's ljuva röst genom högtalarna. lovely!    Jag har även fått tag på min sjusovare till pojkvän som bara sov till 13.00...

Av Agnes Hedengård - 28 februari 2011 09:59


hejhopp!   Nu sitter jag och försöker hitta på något kul, men det går lite segt.  Jag har inga ideér alls, det är helt tomt i min lilla hjärna.   Mamma tyckte att jag skulle ta och röja på mitt rum då det (woooow) ser helt förjävligt ut. Det ...

Presentation


Agnes var namnet, tjejen som lever vardagslivet som vilken vanlig tonårs tjej som helst!
Råkar bara ha lite åsikter och tankar om diverse. Allt och lite till helt enkelt, enjoy!

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9
10
11 12
13 14 15 16
17
18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

RSS


Skapa flashcards