agnesviktoria

Direktlänk till inlägg 14 december 2010

inte lätt när det är svårt -

Av Agnes Hedengård - 14 december 2010 21:30

tjolahopp!


Nu sitter jag här med socker som fastnat på mina läppar efter att jag har ätit en väldigt sockerrik munk utan att slicka mig runt munnen.   


Jag har även pluggat en hel del och gjort massor med läxor bara så där

,en hel del frågor till kemin har skrivits sen så har jag gjort en läxa till en bilduppgift i skolan och ska nu sy ihop min virkade apa.   

Ska göra matten när jag väl lägger mig i sängen och träna på kemi- frågorna så att de sitter sådär någorlunda bra. 


Jag tog även en powernap förut efter maten och det var behövligt känner mig sjukt piggare nu och har mindre ont i kroppen. Framförallt har hackspätten i mitt huvud tystnat så det känns la gött. Jag låg och tänkte på det förut innan jag somnade att det är stor press på en nu. Betygen ska vara satta och inlämnade på fredag och klarar jag inte matteprovet.. ja då vet jag inte vad jag ska göra.

Det är hemskt för jag har gjort 4 matte prov denna termin och klarat allihopa men nu så har jag bara ett sista litet prov på stora & små tal. Det känns som alla mina klarade prov inte räknas på något sätt ifall jag inte klarar detta prov. 

Hela jag är så stressad på om jag verkligen har det som krävs för att naila det?

Jag vet inte längre, men jag ger inte upp jag ska klara det!

Ska plugga nu snart sen ska jag fråga Camilla ifall jag får göra det i morgon även fast jag inte kan så mycket än men då har jag fortfarande en till dag och göra omprov på. Jag ber till gudarna att det kanske finns lite hopp

för mig där ute någonstans.. 

Det sänker mig ännu mer när dom närmaste inte visar något stöd utan bara tjat.

Jag har fan kämpat hela jävla sommaren med denna förbannade matten och hela terminen och nu har jag bara ett enstaka prov kvar. Klarar jag inte det kommer jag tappa allt ,ingen kommer tro att jag någonsin kommer lyckas.

- bullet to the brain


Livet är verkligen ingen dans på rosor längre, det var fram till början av åttan.

Då allt sattes på spel då man var tvungen att vara viss bra för att

klara sig i livet..så nu är det bara att kämpa och kämpa som aldrig förr! 


   låten som får mig att le i detta deprimerande scenario!


Ska försöka att rensa huvudet på dåliga tankar och fylla det med hopp & tro

,sov gott allihopa och hoppas ni har det så mycket bättre än mig!

Ha det bäst,

peace   

  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Agnes Hedengård - 9 april 2011 18:33

             test -    

Av Agnes Hedengård - 9 mars 2011 21:37


hejhopp!   Eftersom detta inlägg kan läsas av ALLA webbläsare så kommer jag här med kort info: Jag kommer lägga ner bloggandet total om jag inte får bloggen fixad på något sätt, jag sitter nu helt clueless framför alla kodmaller hit & dit på blog...

Av Agnes Hedengård - 1 mars 2011 14:30

HEJ!   Här med säger jag hejdå till bloggplatsen och säger hellut till min nya blogg: http://agneshedengard.blogg.se/   Denna blogg kommer finnas kvar ett bra tag till, så alla förstår att jag bytt blogg. Så nu finner ni mig som sagt på...

Av Agnes Hedengård - 28 februari 2011 14:35


Shuu-lu-lu-luu!   Nu sitter jag och (försöker) göra något som liknar fransk manikyr på mig själv, samtidigt så hörs Regina's ljuva röst genom högtalarna. lovely!    Jag har även fått tag på min sjusovare till pojkvän som bara sov till 13.00...

Av Agnes Hedengård - 28 februari 2011 09:59


hejhopp!   Nu sitter jag och försöker hitta på något kul, men det går lite segt.  Jag har inga ideér alls, det är helt tomt i min lilla hjärna.   Mamma tyckte att jag skulle ta och röja på mitt rum då det (woooow) ser helt förjävligt ut. Det ...

Presentation


Agnes var namnet, tjejen som lever vardagslivet som vilken vanlig tonårs tjej som helst!
Råkar bara ha lite åsikter och tankar om diverse. Allt och lite till helt enkelt, enjoy!

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9
10
11 12
13 14 15 16
17
18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

RSS


Skapa flashcards