agnesviktoria

Direktlänk till inlägg 18 december 2010

HAPPINESS PÅ HÖG NIVÅ

Av Agnes Hedengård - 18 december 2010 16:21

hej på er alla dödliga små varelser!


NU ska jag skriva världens längsta inlägg.. HEHE.

För guess what? Jag är lycklig, jag har inte kunnat må bättre.

Jag vill bara springa runt hela jordklotet och bara skrika ut!   


Så vad hände igår då jag INTE uppdaterade bloggen?

Jag hade en helt okej awesome dag, 

- först skola

- sen så julhandlade jag med pappsen

- SEN träffade jag min Albin!   

Vi köpte hårfärg för att färga håret på Albin, hehe.

En liten lustig sak, jag får inte färga mitt hår längre. Varför?

För modellargenturen, det ska bara växa ut så min

naturliga hårfärg kommer fram.

Först tyckte jag att det var sjukt trist att jag inte får färga mitt hår som jag vill,

men när jag kollade tillbaka på bilder i mitt mörkblonda hår så saknar jag faktiskt det långa blonda håret.    

caaatchiing !

Vi köpte ett slingpaket med någon blond färg, och till en början var jag rädd att jag gjorde fel för det ända hår jag färgat är Sosannski (susanna) fast då färgar vi ju hela håret ,no highlights. 

Men det blev faktiskt väldigt bra måste jag medge, nu ser ju Albin alltid lika bra ut men jag tyckte faktiskt slingorna blev väldigt bra. Inte skrik-blonda slingor utan mer ljusbrun/blond färgat. Snyggt blev det i alla fall!   

Sen efter vi färgat hans hår så gick vi upp och åt lite hemgjord pizza, delicous! 

OH, innan vi färgade håret så fick vi lussebullar & varm oboy av Albins mamma.

Värsta gullig mamma! :3

THEN så gick vi ner och laddade ner ''Easy A'' och den var sjukt bra & framförallt så var en av mina favvolåtar med i filmen som jag hade totalt glömt bort. 

SÅ nu knarkar jag Natasha Bedingfield's Pocket Full Of Sunshine

'' TAKE ME AWAY, A SECRET PLACE ''

Vi hade så klart allmänt mysigt också , like always. ;3 

Idag när jag vaknade så var jag så hes och hade sjukt ont i halsen, 

jag kände dock lite av det igår men tänkte att det inte var något speciellt så jag less care'ade about that. 

svens engelska ftw!

Så jag har varit lite halv krasslig hela dagen men tur är väl det då man har en väldigt söt pojkvän som tog hand om en tills jag skulle åka hem.


När jag kom hem så hade pappa köpt med grillad kyckling och potatissallad,

lyxlyxlyx! Så hade jag även laddat ner ''Knight and Day''

ännu en sjukt awesome film.

Så det var lite små mysigt sådär att sitta och se en film på en lördags eftermiddag med mamma & pappa.   

Men jag förstår inte varför jag är så glad egentligen,

men det måste nästan vara dessa Jul-feeling's som alla pratar om. HUHU


Nu ska jag kolla klart på alla PH-avsnitt och fortsätta må bra

, så slänger jag in ett inlägg lite senare.    

ha det så kult på restaurangen! 


Ha det bäst,

peace   

poserar som aldrig förr i Albin's oversizedade t-shirt. 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Agnes Hedengård - 9 april 2011 18:33

             test -    

Av Agnes Hedengård - 9 mars 2011 21:37


hejhopp!   Eftersom detta inlägg kan läsas av ALLA webbläsare så kommer jag här med kort info: Jag kommer lägga ner bloggandet total om jag inte får bloggen fixad på något sätt, jag sitter nu helt clueless framför alla kodmaller hit & dit på blog...

Av Agnes Hedengård - 1 mars 2011 14:30

HEJ!   Här med säger jag hejdå till bloggplatsen och säger hellut till min nya blogg: http://agneshedengard.blogg.se/   Denna blogg kommer finnas kvar ett bra tag till, så alla förstår att jag bytt blogg. Så nu finner ni mig som sagt på...

Av Agnes Hedengård - 28 februari 2011 14:35


Shuu-lu-lu-luu!   Nu sitter jag och (försöker) göra något som liknar fransk manikyr på mig själv, samtidigt så hörs Regina's ljuva röst genom högtalarna. lovely!    Jag har även fått tag på min sjusovare till pojkvän som bara sov till 13.00...

Av Agnes Hedengård - 28 februari 2011 09:59


hejhopp!   Nu sitter jag och försöker hitta på något kul, men det går lite segt.  Jag har inga ideér alls, det är helt tomt i min lilla hjärna.   Mamma tyckte att jag skulle ta och röja på mitt rum då det (woooow) ser helt förjävligt ut. Det ...

Presentation


Agnes var namnet, tjejen som lever vardagslivet som vilken vanlig tonårs tjej som helst!
Råkar bara ha lite åsikter och tankar om diverse. Allt och lite till helt enkelt, enjoy!

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9
10
11 12
13 14 15 16
17
18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

RSS


Skapa flashcards