agnesviktoria

Alla inlägg den 19 december 2010

Av Agnes Hedengård - 19 december 2010 23:33

godkväll på eder alla!


Jag fick tillgång till en dator så, jag passade på att skriva ett litet godnatt ''inlägg'' och mina humörsvägningar har gått bort totalt nu.   


Jag sitter nu hemma som ni förstår och laddar in lite musico på min rosa lilla ipod och planerar morgondagen men min bästa Susannski!   

Först så ska vi mötas upp efter skolan sedan så kanske vi tar en fika, then ska vi eller ja Susanna ska köpa lite julklappar och jag bara hänger på.

SEN ska vi möta upp Sofie så ska vi se på esteternas julkonsert eller vad det var,

huhu skojskoj.   

Jag ska nog också inskaffa nån julklapp då jag

ändå har cashen & tillfället.   

Jag vill ha jul nunununu, älskar verkligen att öppna paket. 

Och min hund gör allt så mycket roligare då han som jag också älskar att öppna paket, han blir helt vild då vi öppnar våra paket eller ifall vi packar in hans.

söt!


I morgon blir en toppen dag hur som helst, att få träffa två personer

man inte träffat på väldigt länge! lovely 

Nu ska jag lägga in lite filmer på ajpåden ,huhu.

Godnatt på er!


Ha det bäst,

peace   

  

Av Agnes Hedengård - 19 december 2010 21:03

hejhopp!


Nu sitter jag hemma hos min underbara Albin och har världshistoriens humörsvägningar så det finns inte.

Jag skrattar ,gråter blir arg ja det är helt sjukt!  

Anyway, så har vi spelat Narnia på Xbox 360 i ungefär en timme värsta geeks.

Sen så gjorde vi tacos åt the family och är nu proppmätt

& har en fresch vitlök andedräkt.   

Innan jag åkte till Albin var jag och mamma på stan och inhandlade lite last minute julklappar och hade en liten mor & dotter moment måste jag nog säga.   

Så det var ganska så fett med najs!


I morgon är det då skola igen, TVÅ dagar sen blir det julafton! awesome

Jag är ju fortfarande förkyld men vi har ju värsta slappa lektioner nu då alla lärare bara pratar betyg med varje elev.   

Sen är det syslöjd i morgon och då får vi keka godis, hehe.

Men nu ska jag & Albin se på något avsnitt på American Dad! och ha en allmänt mysig 5:månaders dag! :3


Ha det bäst,

peace   

 

Av Agnes Hedengård - 19 december 2010 11:31

hejhopp!


Jag upptäckte en ganska så galen sak igår, heheh.

Jag lyssnade på ''Pocket full of sunshine'' och fick världens ryck o höjde till högsta volym på datorn, sprängde nästan sönder min bas & mina öron.

Men i alla fall så dansade jag värsta galet, jag var som i min egna lilla värld.

Det var helt underbart att bara få dansa, dansa och DANSA!

Men som ni vet så är jag förkyld och är även ett legitimerat astma- barn,

och förkylning + astma = BIG ASTMA ANFALL!  

Så jag fick ingen luft in till mina lungor bara massa host hit & dit. 

Jag bara: K..HOST.. anske bo..'KIPPA EFTER ANDAN'' rde ..* springa ner och ta astma spray in to my lungor * .. ta astma spray.   

Igår såg jag även klart alla PH avsnitt och känner mig ganska så tom,

för det är ganska så bra tidsfördrift men jag har allt lite kvar i kistan:

° Grotesco

° Ana Gina Show

° Shane Dawson 

lovelovelove! 

Sen så är det ju även en väldigt speciell dag idag, och vad kan det bero på?

Jo, för idag råkar det vara den 19:de och för exakt 5 månader sen blev jag och Albin tillsammans. Så därför är detta en väldig speciell dag, 

jag älskar dig Albin Nilsson! :3 


Nu ska jag nog få i mig lite frukosto och borsta ut mitt nytvättade hår. 

Kanske att jag går ut på trädgården och tar kort på den efterlängtade snön som har lagt sig som ett stort mjukt täcke.   


Ha det bäst,

peace   

nykläckt agnes + en kudde gjord i syslöjden för 5 år sen! 

Presentation


Agnes var namnet, tjejen som lever vardagslivet som vilken vanlig tonårs tjej som helst!
Råkar bara ha lite åsikter och tankar om diverse. Allt och lite till helt enkelt, enjoy!

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9
10
11 12
13 14 15 16
17
18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

RSS


Skapa flashcards