agnesviktoria

Alla inlägg den 20 december 2010

Av Agnes Hedengård - 20 december 2010 21:30

hellojsan!


Blir förmodligen bara ett inlägg idag då klockan redan är halv tio.

Så vart har jag spenderat hela eftermiddagen?

Jo, jag har umgåtts med underbara personer!  

Efter skolan mötte jag upp Susanna och vi satte oss till rätta på Sunday, 

där blev vi sittandes i nästan två timmar.   

Först beställde vi en varsin så kallad ''cookie'' & varsin cola

,men sen blev Sanna hungrig så hon köpte en till ''cookie''. HEH

Sen så bara: 

''Jag är lite hongrish joag''

- ''Joag med!''

Så köpte vi en kyckling-ciabatta och delade på, delicous!   

Sen så mötte vi upp söta Sofie så gick vi till kyrkan och såg på musik- esteternas 

lilla julshow. Men först så flummade jag, Sofie & Sanna.

Jag fick även pratat med Lisa lite innan showen skulle börja som

hon bl.a deltog i. :3


Nu sitter jag här och har allmänt jobbigt humör utan anledning, bara stör mig på varje liten sak som existerar framför mig. INTE LÄTT!

Så vad ska jag hitta på nu?

Troligtvis ska jag vara busig och ladda ner spel till mobilen

,och finalen av Top Model 14 som jag missade idag. huhu   

HAR ÄVEN KANSKE BARA KANSKE HITTAT MIN NYÅRSKLÄNNING!!1! 


Men hörrni, godnatt på er och..

Ha det bäst,

peace   

    

Presentation


Agnes var namnet, tjejen som lever vardagslivet som vilken vanlig tonårs tjej som helst!
Råkar bara ha lite åsikter och tankar om diverse. Allt och lite till helt enkelt, enjoy!

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9
10
11 12
13 14 15 16
17
18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards