agnesviktoria

Direktlänk till inlägg 23 december 2010

julfeelings & masor med julkärlek!

Av Agnes Hedengård - 23 december 2010 18:05

tjohej!


Nu sitter jag här ännu en gång och skriver ett inlägg om diverse saker.

Jag var hos min älskade Albin förut och hade mysigt tillsammans med han, 

vi såg på ett till långt avsnitt av Family Guy fast detta var en ''julspecial''.

Sen så bytte vi julklappar med varandra, och jag har världens underbaraste mest sötaste killen i universium! Jag gav han en nalle som hållde för ögonen sedan hängde ett hjärta på nallen där det stod '' When I do this I can pretend you

are not so far away'' eller någon liknande. Sen så fick han små roliga mintaskar & tuggummi packet ifrån Lagerhaus där det stod:

''Ska vi pussas?'' ''The Best Kisser In The World'' m.m. 

Huhu, tyckte det var lite smått gulligt sådär.   

Så vad fick jag av honom?

JO, britney spears parfym ''radiance'' och små chokladhjärtan! :'3

Jag blev så sjukt glad och fann nästan inte ord,

världens gulligaste kille!

TUR för han att det var rea på den annars hade jag fått en rejäl hjärtatack.

Tusen miljoner tack Albin, du är bara för bäst! :'3


Mamma kom och hämta upp mig ifrån Albin, och i bilen satt även min förlorade brorsa som jag inte har sätt på minst en månad.

SÅ nu är det fullt hus hemma igen,

nu är julen verkligen här gott folk i alla för mig! 

Mysigt att ha alla samlade, speciellt att få ha mina två brorsor hemma och försöka få den där känslan av att allt var som förr igen för några dagar.    


Nu ska jag keka upp resten av min risalamanta och klä julgranen, 

tar kort på parfymen i morgon med resten av alla andra

julkort som ska tas i morgon!   


Ha det bäst,

peace   

hahahhaha, jag vet inte vad jag ser ut som men enjoy! 


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Agnes Hedengård - 9 april 2011 18:33

             test -    

Av Agnes Hedengård - 9 mars 2011 21:37


hejhopp!   Eftersom detta inlägg kan läsas av ALLA webbläsare så kommer jag här med kort info: Jag kommer lägga ner bloggandet total om jag inte får bloggen fixad på något sätt, jag sitter nu helt clueless framför alla kodmaller hit & dit på blog...

Av Agnes Hedengård - 1 mars 2011 14:30

HEJ!   Här med säger jag hejdå till bloggplatsen och säger hellut till min nya blogg: http://agneshedengard.blogg.se/   Denna blogg kommer finnas kvar ett bra tag till, så alla förstår att jag bytt blogg. Så nu finner ni mig som sagt på...

Av Agnes Hedengård - 28 februari 2011 14:35


Shuu-lu-lu-luu!   Nu sitter jag och (försöker) göra något som liknar fransk manikyr på mig själv, samtidigt så hörs Regina's ljuva röst genom högtalarna. lovely!    Jag har även fått tag på min sjusovare till pojkvän som bara sov till 13.00...

Av Agnes Hedengård - 28 februari 2011 09:59


hejhopp!   Nu sitter jag och försöker hitta på något kul, men det går lite segt.  Jag har inga ideér alls, det är helt tomt i min lilla hjärna.   Mamma tyckte att jag skulle ta och röja på mitt rum då det (woooow) ser helt förjävligt ut. Det ...

Presentation


Agnes var namnet, tjejen som lever vardagslivet som vilken vanlig tonårs tjej som helst!
Råkar bara ha lite åsikter och tankar om diverse. Allt och lite till helt enkelt, enjoy!

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9
10
11 12
13 14 15 16
17
18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

RSS


Skapa flashcards