agnesviktoria

Alla inlägg den 24 december 2010

Av Agnes Hedengård - 24 december 2010 14:24

hejhopp!


Just nu håller jag på att ladda ner sunes jul & sommar,

för vi ska se det senare ikväll och få oss ett gott skratt hade jag tänkt.   

Men innan jag började nerladdningen så åt jag en hel del julmat också, 

mina byxor blev en aning tightare då..   


MEN så ska vi ju så klart se Kalle Anka som börjar väldigtväldigt snart!  

Sen så blir det julklappar i mängder, jag verkligen älskar julklappar det är höjdpunkten med julaftonen OCH att umgås med familjen ofc.   

Hur går det med eras julafton? 

Fått någon awesome julklapp ännu, eller öppnas det mer i kväll kanske?

Hoppas ni har en superjul i alla fall!   


Kort kommer i morgon eller kanske idag, men det är mer troligt att det blir i morgon då jag vill helst umgås med familjen nu på eftermiddagen.

Men jag har hunnit tagit kort på Zack i tomteluva och tro mig det är verkligen en upplevelse i sig för att är så obeskrivligt söt! :3  


Ha en riktig fortsatt mysig julafton nu,

peace   

  


Av Agnes Hedengård - 24 december 2010 10:06

God Jul på er!


Så nu är äntligen den efterlängtade julen här, och visst är det underbart?

Fast min natt tills idag var mindre underbar för min näsa är igentäppt så jag bestämde mig för att andas med munnen. Jag somnade så det gick ju i alla fall.

Men sen så vaknar jag mitt i natten av att min mun är snustorr och jag har ingen smak alls. Så jag tog fram nässprayen och clearde upp mina näsgångar.

Jag vill helst inte använda det för jag blöder så lätt näsblod, men jag ville inte vakna upp helt zombieaktig på julafton så ja.   


Nu ska jag få ägg & bacon av pappsen och se på juliga filmer på TVn,

jag upptaderar mer under dagen!   


Ha en riktig mysig julafton nu,

peace   

HITTADE EN ROLIG BILD PÅ MIN LAPTOP ,hehhehe.

Presentation


Agnes var namnet, tjejen som lever vardagslivet som vilken vanlig tonårs tjej som helst!
Råkar bara ha lite åsikter och tankar om diverse. Allt och lite till helt enkelt, enjoy!

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9
10
11 12
13 14 15 16
17
18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards