agnesviktoria

Alla inlägg den 25 december 2010

Av Agnes Hedengård - 25 december 2010 20:37

tjohej!


Så det vart ingen Susanna idag men vi har istället gjort upp bigga planer för måndagen och som det ser ut nu så kommer det förmodligen bli en heldag i karlstad som avslutades med sleep over hos någon av oss.

MED massor med slask-mat & en hel drös flummhet!

För vi är som vi är, och vi gör det på vårat sätt!   


Jag har alltså bara suttit inne hela dagen & sjukat mig.

Yes, that's right! 

Jag är fortfarande småsjuk, har dock blivit mycket bättre men det sprutar blod ur näsan så fort jag snyter mig och om jag inte snyter mig så

kommer det från munnen istället.

Allvarligt? Nej då, bara en liten förkylning!    


Det var ett tag sen jag var med Albin nu för er som varit uppmärksamma så har jag inte sett han på tre dagar nu, fast det slår inte rekordet. 

Vi har varit borta ifrån varandra i nästan två veckor en gång under sommaren,

så vi ringde varandra varje dag (det var 2  sjukt jobbiga veckor ;c)

Inte lätt att vara kär. ;3

Eller vad säger ni? 

Jag tycker det i alla fall är en underbar känsla!

SÅ i morgon ska jag besöka min kille och förmodligen

sova där så en stor fet puss på det.   

Sen så på måndag så blir det en hel dag med min

underbara bästis Susanna som sagt!    


godnatt §

Ha det bäst,

peace   

juste fick en elgitarr också..

så var det inte så ;PpPpPpPpP

Av Agnes Hedengård - 25 december 2010 13:08

tjohejsan!


Nu har jag vaknat efter en dryg natt, då jag har bara användit en näsborre att få in syre igenom så jag är ganska så trött fortfarande.

Har suttit framför TVn och drygat såg även på kalle & chokladfabriken.   

Lite småmysig film sådär!


Idag ska jag vara med Susanna och vi ska åka pulka hade JAG tänkt,

och så ska vi bara umgås och ha det meget kul som vi brukar ha!   

Sen ska vi även vara på måndag så ska hon sova här eller tvärtom

,men framförallt så ska vi shoppa som aldrig FÖRR på alla dessa mellandagsreor!

heheheheh 

Bilderna på alla julklappar kommer in i morgon förmoldigen, orkar inte lägga in dom idag men jag kan rabla upp lite av det jag fick;

* USB- drivet kylskåp ( rymmer en 33 cl colaburk )

* Köttätande växt (odlar självmant)

*  ELLE tidning inkl. Bröllopsfotografen

*  En orange awesome klocka

* Två CD skivor - /skriver namnen på dom senare

* Locktång

* Parfym, duschgrejor, kläder & pengar!

Sen fick jag säkert något mer.   


HELT OKEJ JULAFTON, saknar dock den där glöden som man hade när man var liten det är inte samma sak längre det här med ''julen'' enligt med och susannski.

MEN idag ska jag & susanna vara americans och fira some christmasone more time and feel that christmas spirit!   

En liten kul grej igår, ni vet alla svenskar sitter ju framför

kalle anka klockan tre prick? Det gjorde våran familj också men direkt då det var slut så satt vi ihop trängda i soffan och såg på ett julspecial avsnitt av Family Guy det var sammma som jag såg hos Albin. :3

Men alla i min familj älskar Family Guy lika mycket som jag så

det kanske borde bli en ny tradition?   


Nu ska jag kontakta Susanna och göra mig lite fresh,

hoppas ni haft en awesome jul!

Ha det bäst,

peace   

 

Presentation


Agnes var namnet, tjejen som lever vardagslivet som vilken vanlig tonårs tjej som helst!
Råkar bara ha lite åsikter och tankar om diverse. Allt och lite till helt enkelt, enjoy!

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9
10
11 12
13 14 15 16
17
18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards