agnesviktoria

Alla inlägg den 30 december 2010

Av Agnes Hedengård - 30 december 2010 21:50

hejsan gott folk!


Nu blir det ett snabbt inlägg då jag ser på filmen som går på trean just nu,

supergullig film hittills!   


Så jag har kollat på The Holiday fram tills mamma sa att det gick en film på tvn,

och så hade pappa gjort världens ihop- plock med mat. 

Så man kan ju inte säga nej till det precis?   

Jag ska även passa på att måla om mina nakna naglar till någon

passade färg till morgondagen. 

Men nog om mig, var ska ni hålla hus under nyårs firandet?

Har ni några nyårslöften kanske?   

Det har i alla fall jag för en gångs skull! huhu

Men det säger jag inte ännu, det får bli en hemlighet tills vidare. 


Sen så har jag lite funderingar över min header,

bilden som representerar min lilla blogg.
Jag ska göra en ny hade jag tänkt men vet inte hur den ska se ut.

Så ni som känner er manade och kanske har något förslag så skriv gärna & tipsa.

Vore supersnällt!   

ANYWAY 

Ha det bäst,

peace    

GODNATT ! 

Av Agnes Hedengård - 30 december 2010 17:35

hejhopp!


Nu sitter jag här och leker för fullt med mammas iPad

,den är så sjukt awesome cool!   


Så jag laddar ner massor med gratis spel så jag kan underhålla

mig vid tråkiga stunder, men jag fick även lust att köpa en själv.

Men det är nog roligast att bara låna sådär smått ibland och inte ha den liggandes utan att jag ens använder den. Nej, jag får fippla lite med mammas ett tag till innan jag beslutar mig för något sådant.   


Sen så var jag ju hos Min älskling igår också, och det var

supermysigt som vanligt! :3 ♥ 

Vi såg ju som sagt på den där ''Kommissarie Späck'',

det var som parodifilmerna ''Scary Movie'' fast på svenska.

Det var random stuff som bara kom in lite då och då,

en övertrött film helt enkelt.   

Sen i morse så såg vi på ''Adventureland'' där Kristen Stewart var med, huhu!

Så det var helt okej, men ett fett plus att hon var med då.     


När jag kom hem ifrån Albin så tog jag värsta långa duschen och bara tog hand om mig med hårinpackning, ansiktsskrubb, fixade mina naglar m.m

Så härlig känsla att känna sig superduper fresh!   

Speciellt för det är ..NYÅR I MORGON GOTT FOLK!       

Pretty awesome då, måste jag säga. 

Slutet på 2010 är nu här och lilla skruttarvika fyller 100 år.

Ja ni, allt på en gång! 

Fast min nyårsklänning har inte kommit än, så det är om turen är med mig och den ligger i brevlådan i morgon & väntar på mig. 

Annars får det bli plan B och storhandla på stan

,eller ta någon klänning här hemma.   

Men jag har i alla fall mina nyårs- skor ifall jag nu ska använda dom sen så har jag några små reserv ideér i mitt lilla huvud. I värsta fall!   


Nu ska jag fortsätta leka med iPaden och kanske se på någon mysig gammal film,

funderar på 'The Holiday' för det är en av mina absoluta favoriter.    


Ha det bäst,

peace   

  

Presentation


Agnes var namnet, tjejen som lever vardagslivet som vilken vanlig tonårs tjej som helst!
Råkar bara ha lite åsikter och tankar om diverse. Allt och lite till helt enkelt, enjoy!

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9
10
11 12
13 14 15 16
17
18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards