agnesviktoria

Alla inlägg den 31 december 2010

Av Agnes Hedengård - 31 december 2010 16:57

gott nytt år!


Nu har jag precis sett klart Sound Of Music, den är så underbar!

Gråter varje gång jag ser på den.   


Sen så är det ju nyårsafton idag folks! 

Dock så.. har inte min klänning som jag beställde kommit.

Men som tur var så gick jag och mamsen en tur på stan och jag hittade mig en marinblå klänning ifrån Vero Moda och köpte även med 3-pack trosor av märket

piece som jag har en hel drös av här hemma & råkar vara mina favoriter.

Så var det rabatt på dom, awesome!   

Sen så blev det en blå kofta ifrån Lindex som bryter bra

i färgerna mot min klänning.

Lindex har fått riktigt snygga kläder genom åren måste jag tillägga,

KapAhl har dock aldrig varit en affär jag handlar på längre. 

Då dom började sätta nitar & glitter på jeansen. (då jag var mindre vill säga)


Nu ska jag börja göra mig i ordning för kvällen, 

håret är redan plattat så det ska bli enklare att hitta på någon frisyr åt det sen.

Men nu är det sminkning som gäller, så ovant att ta på smink sådär då man inte har det vardagligt längre. Men kul är det att göra sig lite extra fin sådär!    


Detta blir nog min ända uppdatering idag tyvärr,

men jag skriver en hel del i morgon & ha nu en riktigt superawesome nyår!

För det ska jag i alla fall ha!   

Så ses vi nästa år, huhu. 


Ha det bäst,

peace   

sista cambilden - 2010!  


Presentation


Agnes var namnet, tjejen som lever vardagslivet som vilken vanlig tonårs tjej som helst!
Råkar bara ha lite åsikter och tankar om diverse. Allt och lite till helt enkelt, enjoy!

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9
10
11 12
13 14 15 16
17
18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

RSS


Skapa flashcards