agnesviktoria

Alla inlägg den 4 januari 2011

Av Agnes Hedengård - 4 januari 2011 22:59

tjo!


Nu har Albin precis vart här, och det var riktigt mysigt att få träffa han!

Insåg nu hur mycket jag saknat honom

,så en stor puss på han! ;3


Nu tänkte jag skriva lite om 2010, som en årsresumé! 

Så här kommer en liten lista på de bästa sakerna med detta året:

 Malin gick ifrån att hata mig till att bli en av mina nuvarande bästa vänner!

 Jag träffade Albin och är nu lyckligt lottad!

Köpte mig en systemkamera!

 Susanna & Jag blev vänner igen!

 Jag fick se Kent & Regina!

 FESTIVALEN! 

 Jag blev modell!

 Lärde mig lite streetdance!

 FICK GODKÄNT I MATTE!!

Sen så fick jag många nya vänner efter bl.a konfirmationslägret

och andra ställen!   

2010 har varit ett toppen år med sina mindre bra stunder så klart,

men sådana saker är glömt nu och nu är det nytt år så bättre

att glömma & gå vidare!   

I dag har jag inte gjort sådär supermycket matte,

ska börja med det på morgonen istället för datorn direkt tror jag.

Men det är bara att lägga ner sig i en timme så är man tillbaka på spåret!   

Så ändring på det i morgon!


Sen så ska jag kanske sova hos Albin också, fast det är inte bestämt det beror

helt på om han ska vara med sina amigos.   

Annars blir det något annat, leka lite photoshop? huhu 


Ha det bäst,

peace   

Lärde mig att göra coola saker i ps tack vare Anna,

ni kan hitta hennes blogg här: 

   http://annameee.blogg.se/

SÅ ett stort tack till dig!   

Av Agnes Hedengård - 4 januari 2011 15:03

hejsvejs!


Nu har jag proppat munnen full med pizza och ska nu tugga & svälja all mosad pizza som befinner sig just nu i min lilla mun.   


Så vad har jag gjort idag månne? 

Jo, jag har suttit vid datorn. noshit

Nej men. Det har bara blivit datorn och det är ju mindre bra att jag är fastklistrad här hela dagen och inte gör något vettigare.   

Men jag har faktiskt laddat ner en testversion av ph (cs5) och tog min lilla tid till att göra olika headers till bloggen. Så som ni ser så har jag bytt, och den får vara där tills jag blir mer kreativ. För om man håller på för länge

blir det bara skit av allt..

Anyway, vad tycker ni?   

- Jag tål kritik, men denna la jag inte ner så lång tid på så var inte allt för elaka!


Om jag har tur så får jag träffa min älskade Albin idag också,

och tro mig det behövs!

Jag har känt mig ensam i nästan två dagar nu,

jag vet inte riktigt om jag är översocial. 

Men jag blir värsta down om jag inte får träffa te.x Susanna, Albin

eller någon annan. Det blir så tomt på något sätt. 


Nu ska jag nog äta upp det sista av pizzan sen blir det matteplugg,

men jag lägger nu upp de tre senaste headers jag gjort så kan ni gärna

säga vad ni tycker om dem! Kanske någon favorit?   


Ha det bäst,

peace   

 

 

    

Av Agnes Hedengård - 4 januari 2011 11:57

goed morgoen! 


Nu har jag precis vaknat och sitter nu här med ett äggeliägg som snart ska massakeras och lägga sig långsamt i min magsäck.   

Jag hade skitsvårt för att somna igår pg.a lite små saker.

Låg och grät ganska länge, jag hatar att gråta för jag ser förjävlig

ut när jag gör det. Så när jag ser mig i spegeln blir jag

istället sur och skiter i att gråta.   

Men det hela är löst nu, så inget mer om det! 


Idag vet jag inte riktigt var det bär av, 

jag hade värsta planerna igår som jag skulle göra idag men är inte så säker längre.

Jag hade tänkt att gå en lång tur med Zack över isen men nu snöar det som aldrig förr och då är det säkert meget dimmigt på sjön.

Sen så tänkte jag sticka till badhuset & simma eller träna, 

men med tanke på att jag fortfarande är förkyld och blöder näsblod väldigt lätt.

Så njae.. 

Men matteplugg blir det oavsett!   


Kanske skulle sticka till banken och fixa ID-kort? 

För alltid när jag är ute och handlar så bara:

''LEGITIMATION?''

- assåå..   

Så bäst att skaffa det, orkar liksom inte gå runt och släpa på mitt pass hit & dit.

Men fungerar det att ta skolkort bilden till ID-kortet tro?

Orkar verkligen inte hålla på och krångla i en automat.   

Hm.


Ännu ett tack till er alla som läser min blogg, igår fick jag hela 58 stycken

läsare på en dag. Så tack & bock för det!     

Jag ska blogga massor & komma på saker som gör min lilla bloggeliblogg

mycket roligare att läsa.   


Ha det bäst,

peace   

min awesome bakrundsbild på datorn! 

Presentation


Agnes var namnet, tjejen som lever vardagslivet som vilken vanlig tonårs tjej som helst!
Råkar bara ha lite åsikter och tankar om diverse. Allt och lite till helt enkelt, enjoy!

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18
19
20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

RSS


Skapa flashcards