agnesviktoria

Direktlänk till inlägg 5 januari 2011

easy come, easy go ''

Av Agnes Hedengård - 5 januari 2011 11:44

godmorgon!


Nu har jag suttit framför PS i snart en timme, 

det blir lätt så då man failar varannan gång. 

Men skam den som ger sig!   


Jag vaknade värsta tidigt och då gick jag upp som en zombie i solljus, 

för att min förbaskade hund skällde så in i **.

Jag öppnade dörren till mitt rum sen så bara sprang jag till sängen igen,

tror jag gick lite i sömnen också. Jag var ju inte helt med då kan jag ju tillägga.

Då jag vaknade trodde jag att klockan var 12. 

Men nu när jag vaknade och gick upp så var klockan tjugo över 10.

Som sagt, inte helt på hugget!   


Så nu ska jag få i mig någon goodie frukost.

SEN så vet ni vad? Då blir det matte!

Jag vet, jag skulle satt mig med matten direkt men så vaknade

jag så sjukt tidigt. Så ..why not?   

Nej men, jag ställde klockan på 12.00. 

Ifall jag skulle bli fast vid datorn, men nu fanns det inget mer intressant.

SÅ breakfast it is! 


Idag ska jag som sagt sova hos ALbin om allt går enligt planerna,

också en anledning varför jag gör matte ''tidigt'' idag så jag kan

träffa Albin fortare! :3

Vi ska kanske göra tacos, fatta vad gott väl?  

Har inte ätit det på länge känner jag,

för jag åt ALDRIG tacos innan jag blev tillsammans med Albin.

Och dom äter det ganska OFTA, så lyxlyxlyx.

Jag & Albin har gjort tacos 3 gånger

,första gången var hel klart den bästa då mina smaklökar var i himmelen! 

Sen så ska vi nog keka godis like always.   

Så jag får hoppas på att det  går som planerat som sagt!   


Nu blir det:

FRUKOST -> MATTE -> DUSCH ->  ALBIN? 

Ha det bäst,

peace   

torr? nae!

 
 
AnnaMee

AnnaMee

5 januari 2011 12:40

Ohoo, turr hud gillar vi ;D När men aa.. Duktig du är :D

http://annameee.blogg.se

Agnes Hedengård

5 januari 2011 14:56

Haha, tack du! :D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Agnes Hedengård - 9 april 2011 18:33

             test -    

Av Agnes Hedengård - 9 mars 2011 21:37


hejhopp!   Eftersom detta inlägg kan läsas av ALLA webbläsare så kommer jag här med kort info: Jag kommer lägga ner bloggandet total om jag inte får bloggen fixad på något sätt, jag sitter nu helt clueless framför alla kodmaller hit & dit på blog...

Av Agnes Hedengård - 1 mars 2011 14:30

HEJ!   Här med säger jag hejdå till bloggplatsen och säger hellut till min nya blogg: http://agneshedengard.blogg.se/   Denna blogg kommer finnas kvar ett bra tag till, så alla förstår att jag bytt blogg. Så nu finner ni mig som sagt på...

Av Agnes Hedengård - 28 februari 2011 14:35


Shuu-lu-lu-luu!   Nu sitter jag och (försöker) göra något som liknar fransk manikyr på mig själv, samtidigt så hörs Regina's ljuva röst genom högtalarna. lovely!    Jag har även fått tag på min sjusovare till pojkvän som bara sov till 13.00...

Av Agnes Hedengård - 28 februari 2011 09:59


hejhopp!   Nu sitter jag och försöker hitta på något kul, men det går lite segt.  Jag har inga ideér alls, det är helt tomt i min lilla hjärna.   Mamma tyckte att jag skulle ta och röja på mitt rum då det (woooow) ser helt förjävligt ut. Det ...

Presentation


Agnes var namnet, tjejen som lever vardagslivet som vilken vanlig tonårs tjej som helst!
Råkar bara ha lite åsikter och tankar om diverse. Allt och lite till helt enkelt, enjoy!

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18
19
20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards