agnesviktoria

Alla inlägg den 6 januari 2011

Av Agnes Hedengård - 6 januari 2011 21:54

tjohejsan!


Nu så sitter jag och leker lite i PS, 

jag har inte gjort så mycket annat än att kollat på tv & kekat mat.   


Asså ibland kan jag ha så sjukt tråkigt här då jag ska komma på något

att ''blogga'' om, jag får lite panik då jag vill hålla mina 2-3 inlägg per dag.

Ja ni, inte lätt för lilla mig!  

Jag funderar på att lägga in något videoinlägg någon gång

,men så kommer jag ju på att jag bor i Arvika. *wa wa woaaa*

Liksom lilla skrutt Arvika?

Tänk om jag skulle göra bort mig totalt så skulle alla kunna se det

,skulle kännas bättre ifall man bodde si sådär några mil härifrån. hehe

Nej, men jag kan ju göra ett ''random'' videoinlägg där jag som titeln säger göra random saker m.m. 

Jag menar, jag har ju redan filmat mig då jag

borstar tänderna så.. why not?  

Känns som om det vore så mycket enklare istället för att skriva hela tiden

,speciellt då man inte kommer på något & bara babblar om onödiga saker som nu!


I morgon ska jag förmodligen sova hos my dear friend Mrs. Susannski!

Vi ska ha lite best friend-mys I think, och så ska vi ta lite kort

maybe in tha snoow!   

Så det blir la kuuul..nej men vet ni vad nu avrundar jag detta.   


Ha det bäst,

peace   

godnatt!

Av Agnes Hedengård - 6 januari 2011 16:59

tjoohej!


Nu har jag kommit hem ifrån meine boyfriend Albin,

mamma mötte mig på vägen hem och med sig hade hon zack. 

Aldrig fel med lite sällskap!   


Så kvällen hemma hos Albin var som sagt awesome,

tacos är så obeskrivligt gott!  

Efter tacosen så såg vi en film som hette ''Cyrus'' och den var bara en allmänt

''suck'' film, man blev så oglad efter den filmen så den får 1 av 5 toasters.   

Sen så skulle vi se det senaste HIMYM (How I Met Your Mother) så var det också jätte sorgligt, i alla fall slutet. Det ska inte vara sorgligt i HIMYM det har det aldrig varit i de tidigare säsongerna.. så nu gäller det verkligen att det

kommer en rejäl vändpunkt. Annars så jeflar!   

Så gjorde vi ett nytt försök på det senaste American Dad! avsnittet och det var allmänt sjukt som vanligt, och var också lite sorgligt.

Men sen så låg vi i Albin's säng och bara pratade ut om diverse saker

,visst är det underbart då man kan säga precis allt till någon sådär?

Sen så la vi oss vid 3(?) och vaknade vi runt halv ett idag

,och jag som skulle vända om dygnet. INTE LÄTT!

Så sov jag inte så gott heller och det var inte p.g.a Albin på något sätt.

Utan att min bap-näsa var igentäppt så jag har legat och sovit med öppen mun som värsta strandsatta bläckfisken.. sprattlade gjorde jag säkert också.   

Så skulle jag ta nässpray och så precis innan så läste jag:

'' ENDAST 1-2 GGR PER DAG'' och den dosen tar jag ju så det var inget speciellt.

Men så läste jag vidare ''FÅR HÖGST TAS I 10 DAGAR I STRÄCK'' ..

*jag börjar räkna*.

Jag har väl tagit det i snart 17 dagar.. så hehehehe.

I alla fall så sprayade jag in lite i varje näsborre, HAHA.

Tänk er en fisk som hette ''näsborre'' som abborre ungefär fast en stor fet näsa

med fisk stjärt och rubbet!   

Anyway så är min ena borre (hahahaha) jätte känslig så direkt jag sprayar in så kommer Stockholms blodbad på besök i si sådär en kvart-halvtimme?

SJUKT JOBBIGT!

Känner mig helt svag, sen så när jag rapar eller nått efter så är det värsta blodrapen som kommer. Så det är som en järn-mässa i min mun eftersom blod smakar exakt som järn eller luktar så i alla fall.   


Nu ska jag mätta min mage med very godt mat, 

sen så blir det nog lite matte kanske eller någon film?

Annars gör jag matte innan jag går och lägger mig!   

Ha det bäst,

peace   

  

Presentation


Agnes var namnet, tjejen som lever vardagslivet som vilken vanlig tonårs tjej som helst!
Råkar bara ha lite åsikter och tankar om diverse. Allt och lite till helt enkelt, enjoy!

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18
19
20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

RSS


Skapa flashcards