agnesviktoria

Direktlänk till inlägg 8 januari 2011

alla vill till himmelen men få vill ju dö?''

Av Agnes Hedengård - 8 januari 2011 18:15

hejhejhej!


Jag kan ju börja med att skriva att NEJ jag har inte gjort något så speciellt intressant sen det senaste blogg inlägget. För direkt efter jag skrivit

klart det första så:

''Känner mig lite trött jag..*snegla på sängen*''

BAM, så låg jag och sov i 2 timmar! rekord

Sen så tog jag ett varmt bad, ser inga fel i det.   

Så har jag kollat på lite television och precis kekat

upp en billy's choklad pannkaka! gött


Men detta inlägg tänkte jag faktiskt skulle bli ett ''Tankar & Åsikter'' -inlägg!

Dagens ämne: Rasism

Jag kan börja med att jag HATAR RASISTER,NAZITER OCH ALL DESS LIKE!

För ja det är helt sjukt, varför har vår värld blivit så hemsk?

Jag hatar det så förbannat mycket.

Det är så jävla synd om alla utlänningar som knappt kommer in till oss,

att dom inte får jobb bara för att dom inte är härifrån.

Det är absurt!

Tänk om dom är sjukt bra på att t.ex jobba inom

läkarvården eller något annat jobb?

Men fatta vad lyckliga en del måste va för att dom lyckades komma hit,

och tänk på alla de stackars som inte ens kunde komma fram till flygplatsen innan ännu en bomb störtar mot marken och så på mindre än en sekund så har

man ingen familj längre.. hemskt.

Sen alla dessa jävla rasister här i lilla landet lagom som är så himla ''coola'' när dom skriker och viftar med sina hemska flaggor att Sverige ska vara ett rent

land och fritt från allt. Jag blir så förbannad, bara för att man inte är svensk ska man inte behandlas som en jävla utomjording?!

Som när jag läste i historiaboken på skolan så kom vi in på kapitlet om ''Hitler''

och jag ville spy när jag bara läste först raden.

Det stod vilka dom ''utrotade'' först.

Det var alla homosexuella, svarta och handikappade.

För Hitler sa att det var en helt annan ''ras''!

JAG VILL  BARA ÅH, SKRIKA OCH BARA ÅH! FYFAN

Vadå annan ras? Vad fan är grejen?

Dom är fan så mycket värdare att få ha kvar livet i behåll än vad Hitler var.

Alla är vi lika mycket värda, bara för att jag är vit

du är mörk och hon lite gulaktig os.v?

Asså jag blir bara så frustrerad, och vet ni vad jag är?

Jag är avundsjuk på alla mörk hyade, jag vill också ha en sån sjukt vacker färg.

Det är ju ren lyx att ha det pigmentet i sig enligt mig!

Men att utseende, språk och religion ska vara orsaken till att få

någonstans att bo eller ens att få ha kvar livet i behåll?

Det är bara så obeskrivligt hemskt på alla sätt och vis!

Jag önskar & ber för att alla krig ska ta slut och världen blir en mer jämnlikare värld att leva i. För nu är det bara för jävligt, när man ser de stackars barnen som knappt får gå i skola eller kanske inte få någon riktig mat på en vecka?

Nu när jag skriver detta så forsar nästan tårarna ner,

för ju mer jag tänker på det så blir jag bara mer ledsen.

Tänk om allt bara vände helt plötsligt?

Tänk om vi skulle bli jättefattiga och det blev krig i Sverige

,vi var tvungna att fly. Men då kanske inte vi kommer in för alla dessa rasister som bara håller på att skrika och stå för sitt ''Sverige ska vara fritt''.

Då kan vi lämna alla dom kvar i Sverige så ska dom få känna på hur det känns att förlora sin familj, vänner och släkt.

Därför förstår jag mig inte på att SD har klarat sig så långt, hemskt.

Det vore kul att se alla dessa bratz som hänger vid Sturegallerian & på stureplan m.m att se dom få leva som dom i Afrika. Knappt vatten, knappt mat os.v

Om jag någon blir miljonär så ska jag investera på alla dessa

sjuka & fattiga barn och familjer. För en bättre värld!

Detta var min åsikt om det hela, och jag står för det jag skriver.


Vi hörs lite senare folket!

Ha det bäst,

peace   

     

 
 
Ingen bild

Mamma

9 januari 2011 19:13

Otroligt bra som du uttrycker. Jag är mycket stolt över dig. Människor är lika mycket värda oavsett hudfärg. Heja Agnes!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Agnes Hedengård - 9 april 2011 18:33

             test -    

Av Agnes Hedengård - 9 mars 2011 21:37


hejhopp!   Eftersom detta inlägg kan läsas av ALLA webbläsare så kommer jag här med kort info: Jag kommer lägga ner bloggandet total om jag inte får bloggen fixad på något sätt, jag sitter nu helt clueless framför alla kodmaller hit & dit på blog...

Av Agnes Hedengård - 1 mars 2011 14:30

HEJ!   Här med säger jag hejdå till bloggplatsen och säger hellut till min nya blogg: http://agneshedengard.blogg.se/   Denna blogg kommer finnas kvar ett bra tag till, så alla förstår att jag bytt blogg. Så nu finner ni mig som sagt på...

Av Agnes Hedengård - 28 februari 2011 14:35


Shuu-lu-lu-luu!   Nu sitter jag och (försöker) göra något som liknar fransk manikyr på mig själv, samtidigt så hörs Regina's ljuva röst genom högtalarna. lovely!    Jag har även fått tag på min sjusovare till pojkvän som bara sov till 13.00...

Av Agnes Hedengård - 28 februari 2011 09:59


hejhopp!   Nu sitter jag och försöker hitta på något kul, men det går lite segt.  Jag har inga ideér alls, det är helt tomt i min lilla hjärna.   Mamma tyckte att jag skulle ta och röja på mitt rum då det (woooow) ser helt förjävligt ut. Det ...

Presentation


Agnes var namnet, tjejen som lever vardagslivet som vilken vanlig tonårs tjej som helst!
Råkar bara ha lite åsikter och tankar om diverse. Allt och lite till helt enkelt, enjoy!

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18
19
20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards