agnesviktoria

Alla inlägg den 10 januari 2011

Av Agnes Hedengård - 10 januari 2011 19:32

HEJSANHOPPSAN!


Så nej gott folk, jag har inte glömt bloggen.

Jag bara ville umgås med min underbara pojkvän sista dagen av lovet! ;3


Så jag ska resumera vad vi har gjort idag & igår,

igår när jag kom dit så gick vi ner till OKQ8 och köpte godis,dricka,chips.   

Sen så när vi kom tillbaka till Albin så åt vi lite mat sen så degade vi framför datorn lite sen så gick vi upp och gjorde en pizza åt oss and the family.

Pizzan blev awesome god och det vi hade på var:

* Tomatpuré

* OST

* Skinka

* OST

* Massa stekt bacon

* OST

Sen så in i ugnen, sen när den var klar så hade vi på

en massa kall chilli bearnaisesås..  

Samtidigt som vi åt a little piece of heaven så såg vi på ''Wedding Daze'' en helt okej film, men ganska dryg. Men funkade att se på då man åt himmelskt!   

Sen blev det massa godis, chips & dip och en superduper film på det och den hette ''Nick & Norah's Infinite Playlist''. Det var verkligen en jätte söt film!

Lätt 5 av 5 toasters, score.   

Efter den filmen så hade vi bara det allmänt mysigt och låg & pratade os.v

Idag så såg vi massa American Dad! avsnitt och så hjälpte Albin mig med min matte och rättade åt mig så jag hade rätt os.v sen bara allmänt hjälpte mig & förklarade.

Sen så hade vi ännu mera mys & bara låg och kollade på varandra,

alltid lika underbart med dig Albin! :'3

Du är bäst.


I morgon blir det ju som sagt var skola igen då, men samtidigt som det känns som ett rent helvete så känns det ändå bra att få träffa folket igen.   

Sen så är detta ju en awesome termin bortsett från läxor,prov & NP som sagt!

Efter skolan så blir det upp till stallet igen för att få RIDA

,och förhoppningsvis ska jag börja med ridningen igen.    

Saknar det enormt!


Nu ska jag ta en huvudvärks tablett & njuta de sista timmarna av frihet

blir mer inlägg i morgon, så håll ut folkz!

Ha det bäst,

peace   

godnatt!

Presentation


Agnes var namnet, tjejen som lever vardagslivet som vilken vanlig tonårs tjej som helst!
Råkar bara ha lite åsikter och tankar om diverse. Allt och lite till helt enkelt, enjoy!

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18
19
20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

RSS


Skapa flashcards