agnesviktoria

Alla inlägg den 11 januari 2011

Av Agnes Hedengård - 11 januari 2011 19:20

häjsan!


Nu ni, nu skulle i se mig. Jag är för tillfället en liten spaghetti slinga och som ni förstår så är ju sånna ganska så mjuka & svaga. Så vräker den här lilla slingan i sig massa cheezballz och dricker ett big glas med pepsi.   


Så varför jämför jag mig med en spaghetti slinga?

Jo, jag har suttit uppe på hästryggen igen efter mer än ett halvår.

Så var ju Jagge fortfarande sick så jag fick ju ta en annan häst vid namn Cosmo.

Supergullig häst med världshistoriens snabbaste, jag har helt seriöst ingen kraft i armarna längre eller nån annan stans i min kropp.

Det var jätteovant men jag har absolut inte glömt bort hur

man rider och sånt men,

att få en sån rivstart var jag inte beredd på.   

Så frågan ställs ännu en gång, ska jag börja rida igen?

Jag tycker det är jättekul och saknar verkligen Jagge

,men nu är det såhär att jag går sista terminen i 9:an och

så är det väldigt dyrt att rida.   

Förmodligen så kan jag inte börja igen, trist men sant..

Skolan betyder jättemycket för mig nu och jag siktar verkligen högt så då får man offra saker och ting. En del kanske hinner med både och

,men så fungerar det inte för mig.

Sålänge Jagge är frisk & kry så är jag glad!


Skolan var helt okej, inget speciellt sådär.

Kul att träffa das people!   

Mindre kul att Camilla min matte/idrott's-lärare är förtillfället i Thailand och kommer vara där i 2 veckor.

Så istället har vi någon kaxig vikarie, inte kul.


Nu ska jag bara ta det allmänt chill och slappna av,

kändes ju sjukt härligt då jag kom hem och fick ta världens hetaste dusch efter den intensiva ridningen på världshistoriens snabbaste häst.   

(kan misstolkas)

Ha det bäst,

peace   

btw, har fått igång Ps igen! *wiiie*

Presentation


Agnes var namnet, tjejen som lever vardagslivet som vilken vanlig tonårs tjej som helst!
Råkar bara ha lite åsikter och tankar om diverse. Allt och lite till helt enkelt, enjoy!

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18
19
20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

RSS


Skapa flashcards