agnesviktoria

Alla inlägg den 12 januari 2011

Av Agnes Hedengård - 12 januari 2011 18:29

hejhåpp!


Nu sitter jag här återigen, ganska så trött men mätt & belåten!

När jag kom hem så smsade jag även pappa och frågade ifall han kunde köpa med donken mat hem och så snäll som han var så gjorde han det. Det var himmelskt!


Jag har funderat lite smått på min blogg,

vad ni egentligen tycker om den?

Jag vet inte, men förr eller senare så kommer den ju bli långtråkig

om den inte redan är det vill säga. För det är ju kul att blogga,

men mindre kul om man inte har något att ''blogga'' om.   

Så jag vore grymt tacksam ifall någon frivillig själ bara skulle kunna tipsa mig om något eller skriva vad han/hon tycker om min blogg.

För jag ska göra några kommande ändringar (igen):

* Ny bloggdesign

* Mer inlägg

* Börja med något nytt som ska skrivas varje dag

Det är några punkter jag börjat fundera kring, men den första punkten kan jag garantera att den ska bli gjord så fort som möjligt.   

För ni förstår, jag läser igenom mina gamla inlägg ibland och tycker att en del saker är bokstavligen skittråkiga. Just my point of view men jag vore som sagt ytterst tacksam ifall någon kunde tipsa om

saker att skriva om, åsikter om min blogg os.v

Känner mig ganska så lost i bloggen 4 the momento!   


Nu ska jag se på Masterchef mit my familyt & keka kyckling!

Ha det bäst,

peace   

 

Av Agnes Hedengård - 12 januari 2011 14:25

hejhoppsan!


Nu har jag kommit hem & gått med min lilla hundelihund.

Är så sjukt stel sen igår, känns som om jag vore stelopererad eller något.   


Dagen i sig har varit väry good även fast jag var tröttare än tröttast,

men skoldagen är avklarad. Nu är det bara torsdagen i morgon och då ska jag och fröken busarsomaldrigförr (simone) stå i kiosken. Sen så ska vi vara med på de 3 sista lekionerna. Bara tre lektioner i morgon alltså, så det blir fedt med nice.   

För då kan jag & Simone planera en del på våran dans som vi ska börja med

,sen så kan vi plugga också som sagt. FLITIGA FLICKOR!   

Efter torsdag kommer ju äntligen fredagen och då ska min älskling sova hos mig kanske till på söndag, men i alla fall från fredag-lördag!

För mina föräldrar ska till göteborg där mamma & Johannes (min äldsta bror) ska

se på handbolls-VM och pappa skulle träffa någon kompis.

Så jag ska vara ensam från fredag->söndag med zack

,men så räddaren i nöden så kunde Albin som sagt sova över så.   

Kommer bli supermegabäst, vi ska ha värsta filmkvällen

med pizza och ja bara massa awosomeness.

Längtar ihjäl mig! ;3


Nu ska jag bara slappa och njuta av denna underbara onsdag som jag alltid kommer sluta halv två på. Får bli TV & något att snaska på!   

Ha det bäst,

peace   

vet inte vad jag skulle göra där menmen..

Presentation


Agnes var namnet, tjejen som lever vardagslivet som vilken vanlig tonårs tjej som helst!
Råkar bara ha lite åsikter och tankar om diverse. Allt och lite till helt enkelt, enjoy!

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18
19
20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

RSS


Skapa flashcards