agnesviktoria

Alla inlägg den 13 januari 2011

Av Agnes Hedengård - 13 januari 2011 20:58

goddag folket!


Nu har jag precis blivit klar med min engelska läxa tror jag,

jag hoppas jag skrivit som man skulle nu annars så får jag panik!  


De senaste timmarna har jag gjort lite små saker.

Som att kolla på Masterchef, älskar det programmet!   

Sen i pauserna sprang jag upp till datorn och skrev på engelskan eller ja skrev och skrev jag var väl mest inne och kollade på andra saker som vanligt. HEHE

Men jag gjorde läxan i alla fall och det var ju det viktigaste!   

Sen så smider jag små planer för i morgon då mina föräldrar som sagt åker bort & Albin ska sova hos mig till på söndagen troligtvis. ;3

Kommer bli superbäst, så vad är det för planer jag har?

Tyvärr så kan jag ju inte avslöja allt eftersom det

ska bli en överraskning för Albin.   

Men jag kan berätta lite vad jag ska göra i morgon efter skolan:

( Jag slutar tio över ett så jag har gott om tid! )

* Gå med Zack

* Sticka ner till stan och förmodligen köpa en present till Albin

* Sen handla lite små saker på ICA, hemliga saker! 

* Sedan drar jag hem och städar huset, speciellt min svinstia till rum.   

* Göra fint och lite smått gulligt hemma!

* Gå upp till badhuset och möta upp Albin

Sen så säger jag inte mer än såhär

,resten får ni veta i morgon om nu mina planer går som de ska! hehe   


Nu ska jag duscha och frescha upp mig - skrubb för ansikte, hårinpackning m.m sen ska jag sätta mig med svenskan också!   

Ha det bäst,

peace   

  JUSTE, säg välkomna mina två nya vänner!

finne x2

Hoppas dom kommer trivas med att plåga mitt ansikte!

GODNATT!

Av Agnes Hedengård - 13 januari 2011 17:58

hejsanhoppsan!


Nu är jag hemma och är lite smått down-eli-down. 

Menmen, innan jag kom hem så var jag på Sunday med bästa Jessica och hade det supermysigt med henne. Så hon gjorde mig bara glad, hon är absolut inte anledningen till mitt tillfälliga humör.   


Fast nu när jag skrev detta blev jag genast superglad,

då jag in på MIKAs och såg till min förvåning att där var lilla jag

helt stylad och annorlunda. Så jag har skickat iväg ett mail om att få alla bilderna, och jag vart väldigt NÖJD över bilden. Det är så overkligt så det finns inte

,det känns inte som om det vore jag. Men så bara agnes, det är du!   

Så nu är jag inte alls deprimerad igen, inte det minsta. ;>

Bilden laddar jag inte upp här tyvärr.. inte än i alla fall

,eftersom jag precis laddade upp den på fejjan så får den vara där ett tag.

Där känner jag ändå dom flesta på min kontakt lista, 

vet inte men det känns bara tryggare att ha den där sålänge.

Laddar nog upp här då jag får alla bilderna!   

Haha, det låt skumt. 

Men då jag har fått alla bilderna känns det mer okej att lägga ut dom här

,istället för att lägga ut bilden på 3 olika ställen så valde jag ett. 

Så det får bli så helt enkelt. 


Dagen har varit helt okej, satt ju i kiosken med Simone

och hade awesome kul! Men sen så var vi tvungna att gå på de tre sista lektionerna som sagt men det var ganska så kul ändå. FÖR det kom en tysk tjej till tyskan hon kunde bara engelska & tyska. Så vi pratade tyska med henne,

det var skitcoolt & jättekul!   

Sen så hade vi fysik & svenska, på fysiken var jag allmänt trött och skrattade som aldrig förr. SEN innan svenskan så var jag & Simone så galet övertrötta så ja .. det fanns inte. Fick nästan ett astmaanfall,

ett gott skratt förlänger livet eller hur?   


Nu ska jag sätta mig och göra årets första läxor swedish & engelska,

så vi hörs lite senare folkeT!

Ha det bäst,

peace   

  

Presentation


Agnes var namnet, tjejen som lever vardagslivet som vilken vanlig tonårs tjej som helst!
Råkar bara ha lite åsikter och tankar om diverse. Allt och lite till helt enkelt, enjoy!

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18
19
20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

RSS


Skapa flashcards