agnesviktoria

Direktlänk till inlägg 14 januari 2011

happy friday!

Av Agnes Hedengård - 14 januari 2011 21:42

heejhopp!


Nu har jag precis käkat very goodie färjestad pizza och sitter nu & proppar i oss half baked & cookie dough glass från B&J!   


Så hur gick min lilla ''plan''? 

Än så länge har det bara flytit på awesome bra,

så jag tänkte berätta lite vad jag gjort för att ha fått den så awesome.

Det började med att jag gick runt i stan för att hitta en present till Albin men jag får göra ett nytt försök till veckan.

Sen så drog jag ICA för att inhandla lite smått mys till kvällen:

* Albin's favorit godis

* Chips

* Dricka

* B&J's

Sen för att mysa till det så köpte jag vaniljdoftande ljus, huhu.

Efter jag handlat så gick jag hem och gick ut ofc med min lagom galna kissiga hund. Sen när jag återigen kom hem så började jag packa in alla varor jag köpt. 

Sen så började jag städa upp lite på rummet sen så lite resten av huset.

Ganska så stolt över mig själv som orkade allt det då!   

Sen så mötte jag upp Albin så gick vi hem till han för att hämta saker,

och när vi kom hem till mig bad jag han snällt att gå ut med Zack återigen.

Så fixade jag ihop två läsk-drinkar med socker på glasets topp,

och tände ljusen & hällde upp godiset i skålar sen så ställde jag allt nere i vardagsrummet. Så ja, det såg värsta mysigt ut då!   

Så när han kom hem igen med min hund så höll jag för hans ögon tills vi kom ner till vardagsrummet, så suprise suprise! hihi

Sen beställde vi pizza som sagt, den var himmelskt som

alla annan slask mat jag äter nu för tiden! HEHE

Sen gjorde jag efterrätt med B&J's glassen som sagt,

och samtidigt som vi åt pizzan såg vi på Family Guy & American Dad.   

Nu laddar vi ner en film & ska fortsätta ha en världsbäst fredag!


Awesome fredag.nu, hoppas ni också får en superfredag!

Och tusen miljoner tack för alla era underbara kommentarer på bilderna,

det värmer verkligen. Jag blir så sjukt glad, TACK! :')

Ha det bäst,

peace   

KE$HA!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Agnes Hedengård - 9 april 2011 18:33

             test -    

Av Agnes Hedengård - 9 mars 2011 21:37


hejhopp!   Eftersom detta inlägg kan läsas av ALLA webbläsare så kommer jag här med kort info: Jag kommer lägga ner bloggandet total om jag inte får bloggen fixad på något sätt, jag sitter nu helt clueless framför alla kodmaller hit & dit på blog...

Av Agnes Hedengård - 1 mars 2011 14:30

HEJ!   Här med säger jag hejdå till bloggplatsen och säger hellut till min nya blogg: http://agneshedengard.blogg.se/   Denna blogg kommer finnas kvar ett bra tag till, så alla förstår att jag bytt blogg. Så nu finner ni mig som sagt på...

Av Agnes Hedengård - 28 februari 2011 14:35


Shuu-lu-lu-luu!   Nu sitter jag och (försöker) göra något som liknar fransk manikyr på mig själv, samtidigt så hörs Regina's ljuva röst genom högtalarna. lovely!    Jag har även fått tag på min sjusovare till pojkvän som bara sov till 13.00...

Av Agnes Hedengård - 28 februari 2011 09:59


hejhopp!   Nu sitter jag och försöker hitta på något kul, men det går lite segt.  Jag har inga ideér alls, det är helt tomt i min lilla hjärna.   Mamma tyckte att jag skulle ta och röja på mitt rum då det (woooow) ser helt förjävligt ut. Det ...

Presentation


Agnes var namnet, tjejen som lever vardagslivet som vilken vanlig tonårs tjej som helst!
Råkar bara ha lite åsikter och tankar om diverse. Allt och lite till helt enkelt, enjoy!

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18
19
20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

RSS


Skapa flashcards