agnesviktoria

Alla inlägg den 16 januari 2011

Av Agnes Hedengård - 16 januari 2011 21:11

hellut bloggen!


Nu har mina föräldrar kommit hem ifrån deras resa till götet. 

Det kändes ju skumt då Albin gick hem, för det blev ovant att vara ensam plötsligt så det är ju ganska najs att dom är hemma nu då!   


Så vad har lilla jag sysslat med i min lilla ensamhet?

Jag har städat lite mera, suttit framför tvn, ooch..

gjort en ny header!   

Vad tycker ni gott folk? 

Jag skulle egentligen inte ha en regnbåge bakom alla ''PEACE'' men så såg det så tråkigt ut, så jag add:ade lite färg till det hela! huhu 

Blev ändå ganska nöjd över den, men jag är ju som jag är och tröttnar fort på saker & ting när det gäller saker jag har gjort själv.   

Jag har även sett Solsidan, hehehehhehe.

Jag har sett några enstaka program av säsong ett men jag vet att det är riktig kul då Mia Skäringer är med, love her big time!   


Just nu sitter jag framför camen och sjunger till cannibal, 

det roligaste är att jag inte kan vara seriös. 

Då kanske man håller en seriös ''pose'' i cirka 2 sekunder så BAM kommer det berömda oseriösa facet alá agnes fram!   

Nej men hörrni, jag har inte så mycket mer att skriva och sånt men hoppas ni har haft en awesome helg för det har jag i alla fall haft..   

men så hör ni mer ifrån mig tomorrow! :3

Ha det bäst,

peace   

  

Av Agnes Hedengård - 16 januari 2011 16:37

hejhej!


Nu har Albin gått hem till sig igen efter en superduper helg enligt mig,

det har varit helt underbart att ha haft Albin här! :3


Igår åt vi som sagt tacos och det blev så sjukt bra,

alltså inte för att skryta men min guacamole.. den är så gooood!   

Sen så hade vi allmänt mysigt som vanligt och bara njöt av den goda maten & den perfekta lördagskvällen.   

Idag har vi inte gjort så mycket ..blev mest en slapp-dag.

Men vi städade lite & plockade undan sen så åt vi upp det sista av guccan.   

Nu är jag som sagt ensam igen och jag är glad för jag har haft den bästa helgen någonsin med världens bästa kille!


Fast idag fick jag veta något som bara fick hela min värld att skaka samman

,dagen jag har fruktat för ett bra tag nu som jag hade hoppats

på att den aldrig skulle komma. Men man kan inte springa ifrån verkligheten?

Jagge ska tas bort. 

Han blir inge bättre, tydligen så var han inte på bättringsvägen och det finns inget som skulle kunna hjälpa han bättre an att få slut på hans lidande.

Så nu är det officiellt.. min underbara skatt ska lämna denna värld.

Samtidigt som det känns så ofattbart hemskt så är det en lättnad att han äntligen får slut på sitt lidande och kommer till en mycket bättre plats.

För allt jag vill är att min lilla glädjespridare har det bra!

Jag försöker inte tänka på han så mycket,

för ju mer jag tänker på han ju ondare gör det i mig. 

Han stora bruna ögon som kollar igenom en helt och hållet,

dom kloka ögonen som säger att allt kommer bli bra.

Jagge, du kommer alltid finnas hos mig!

Oavsett om du inte här men ändå här..

Tack för de knappt 3 åren med dig,

det har varit så obeskrivligt underbart!

Jag älskar dig Jägermeister Jagge, nu och föralltid!


Ha det bäst,

peace   

  

Presentation


Agnes var namnet, tjejen som lever vardagslivet som vilken vanlig tonårs tjej som helst!
Råkar bara ha lite åsikter och tankar om diverse. Allt och lite till helt enkelt, enjoy!

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18
19
20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

RSS


Skapa flashcards