agnesviktoria

Alla inlägg den 17 januari 2011

Av Agnes Hedengård - 17 januari 2011 22:19

hejsanhoppsan!


Nu har jag precis vräkt i mig en massa lättsaltade chips & 7up (light),

känner mig ganska nyttig med så många lätt-haltiga produkter!  


Sen jag skrev förut så har jag bara tagit det allmänt chill

, har degat framför tvn ett bra tag men går det program som

Top Model & Masterchef så måste man bara kolla.   

Men efter att ha degat framför televisionen så trippade jag in i

duschen och vips så var smutsen väck!

'' Lita på duschen, farväl till fläckar '' hehehheheheh

Sen så skulle jag ta bort mitt nagellack som jag har haft sen 2010 och det satt ju som tjära eller något. Använde säkert upp 4-5 bomullspaddar & en hel del aceton!

Resultatet?

Små tix ryck i mina fingrar i form av skakningar sen den psykiska känslan av att naglarna ska gå av när som helst. Sen så ser dom allmänt för jävliga ut!   

INTE KUL

Får hoppas jag inte vaknar nagel-lös i morgon..


I MORGON är det en allmänt h e m s k dag eller ja allmänt jobbig.

Jag hatar tisdagar mer än vad jag hatar måndagar faktiskt

,måndagar är liksom det ultimata hatordet men pg.a vårat schema så har tisdag blivit den nya utsatta dagen!

På något sätt har fredag alltid klarat sig bra

,who doesn't love fridays?   

Men hur som helst så längtar jag i alla fall tills onsdagen för det är nämligen en väldigt speciell dag, ni kan ju försöka lista ut själva vad som händer.

Ni som läst min blogg flitigt borde känna till det! huhu


Ha det bäst,

peace   

  

Av Agnes Hedengård - 17 januari 2011 18:18

TJA!


Nu sitter jag framför das computer ock skriver ett litet blogginlägg to ya'll! 

NO SHIT?


Så hur var första dagen av denna lilla vecka?

Jo då, helt alright. Men den var dryg, seg och

min tillfälliga huvudvärk hjälpte precis inte!  

Menmen, efter skolan så tog jag bussen in till stan för jag skulle köpa presenter till Albin & en übergullig söt tjej som fyller år i morgon. :3

Vem kan denna mystiska tjej vara mån tro? 

- Det får ni tänka på tills i morgon, hemlighetsfull jag.   

Sen så skulle jag köpa present till ännu en übersöt tjej vid namn Jessicus men mina pengar räckte inte till så den blir köpt så fort pengarna fylls på till mitt kort.

Bättre sent än aldrig, right? 

Sen har jag en SJUKT rolig historia att berätta om min lilla vistelse i stan då jag köpte presenterna men det får vänta då den hemliga tjejen får sin present.   

Sen Albin's present kan jag ju heller inte säga men jag tänkte att det var ganska uppenbart, men så ligger det i alla fall till för ni som INTE förstod!   

Efter min tripp till staden så kom pappsen och hämtade mig och så satte jag mig flitigt framför mina läxor och gjorde dom. FÖR en gångs skull så

var det värsta lite att göra så, lucky me. HEHE


Nu ska jag nog ta en dusch och göra mig lite fräsch-eli-fräsch! 

Sen blir det Top to the Model & en allmänt slapp kväll framför

TVn and the compuuter!    

Ha det bäst,

peace   

today's facelook!

Presentation


Agnes var namnet, tjejen som lever vardagslivet som vilken vanlig tonårs tjej som helst!
Råkar bara ha lite åsikter och tankar om diverse. Allt och lite till helt enkelt, enjoy!

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18
19
20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

RSS


Skapa flashcards