agnesviktoria

Alla inlägg den 18 januari 2011

Av Agnes Hedengård - 18 januari 2011 20:41

tjatjatja!


Jag skriver nu detta inlägg med en hand medans den andra

befinner sig i en fettig chips påse, hehehe.   


Såå.. det är onsdag i morgon, awesome!  

Onsdagar är en av mina få favvis dagar då jag denna sista termin på högstadiet slutar halv två varje onsdag. hehehe

Sen så råkar det bara vara en väldigt speciell dag i morgon

,bortsett från att den vanligtvis är awesome så är den superduperawesome

Det känns så overkligt allt ihop, att just jag. Den vanliga tjejen Agnes fick chansen att få hitta lyckan i livet. Ja, som sagt så känns det sjukt overkligt.

Som om det när som helst kommer en hemsk vändpunkt som gör allt detta underbara till världens mardröm. Men jag tror så mycket på detta och jag vet att detta kommer hålla länge, då jag har praktiskt taget har hittat min

själsfrände i motsatt kön. Det är som om jag träffat mig själv på något sätt.

Tänk på er själva och eran humor och så träffar ni någon som är lite exakt

som du på något sätt? Jag kan i alla fall berätta att det är en underbar känsla!

Det kanske låter skumt men att kunna vara sig själv & prata ut med en person är en så sjuk viktig sak. Allt känns helt plötsligt så lätt!

Ni som inte redan har fattat så pratar jag om min underbara pojkvän Albin

,i morgon är det den 19:de och då har vi alltså varit tillsammans i

6 hela månader, ett halvår!

Jag kunde inte varit lyckligare, 6 månader kan låta lite för vissa.

Men det känns nästan som om vi varit ihop så mycket längre

,för vi har verkligen så mycket gemensamt!

Jag hoppas det håller för evigt, min dröm ska förbli en dröm och

aldrig vända om till en mardröm.

Jag älskar dig Albin Nilsson, du & jag älskling!


Hoppas ni allihopa också får en awesome dag i morgon!   

Ha det bäst,

peace   

  

Av Agnes Hedengård - 18 januari 2011 16:47

tjabba tjena hallut!


Nu har jag precis varit ute med Zack, alltså det är ju som att gå på världens biggaste isbana eller något, verkligen allt är ju typ täckt med is! GALET


Tisdag.. ja ni det var en dryg dag.

Skolan sliter på mig något så extremt, orkar inte meeed mer..  

Härligt att man har så underbara vänner som gör skolan awesome! 

Så funkar det ju ganska bra att tänka på Albin också

,på dom där alldeles för långa lektionerna. ;3

I skolan så gav jag även den ''hemliga'' tjejen sin present och det var..

BENTE som blev 16 år idag!   

Den lilla prinsessan fyllde år idag, så jag & Simone gav ett presentkort

tillsammans till henne. Så I hope she liked it!

NU kan jag äntligen den roliga historian om detta lilla presentkort jag köpte:

Jo, först köpte jag Albin's present inget konstigt med det.

Sen så gick jag ner till KICK's och köpte presentkortet på 100;-.

Fortfarande inget konstigt sådär. Sen så gick jag mot buss stationen lite lagom filosofisk & lyssnade på musik. När jag väl var vid bussfickan så ringde jag Pappa eftersom jag inte orkade gå den sista biten hem. hehehe

Så efter jag precis hade pratat klart med pappsen i telefonen så kollade jag ner på mina två kassar. SÅ började mitt hjärta slå så hårt att det dunkade i hela mig!

Varför?

JO, för att i min hand var bara EN kasse och det var då Albin's present.

Så jag får ju världens panik, så jag springer samma väg jag gick till bussfickan.

Pappa var ju på väg så det gjorde ju allt värre, för då var allt på tid.

Som i något allmänt stressigt spel.  

Jag sprang så sjukt fort, och bara bad till Gud att det kanske fanns lite hopp?

Så när jag började närma mig KICK's så finns det några butiker innan som

''Guld & Gåvor'' och där bland all slask & is så låg en ensam liten KICK's påse.

Jag tog i en sista gång och sprang fram till påsen och kippade efter andan då jag kollade i påsen. Min dag var räddad, Bente skulle få sin present!  

Lite kul var det ändå samtidigt som det var ganska så

stressande & ett panik slaget ögonblick.   


Så det var mitt lilla trauma som hände mig igår men nu ska jag få tag på Simone och få några anteckningar till Kemin så jag kan göra en labbrapport.

Sen ska jag sätta mig framför tyska boken också, känner att jag börjat bli bättre med alla dessa läxor!   

Ha det bäst,

peace   

bara för att jag inte har några bättre bilder,,

Presentation


Agnes var namnet, tjejen som lever vardagslivet som vilken vanlig tonårs tjej som helst!
Råkar bara ha lite åsikter och tankar om diverse. Allt och lite till helt enkelt, enjoy!

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18
19
20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

RSS


Skapa flashcards