agnesviktoria

Alla inlägg den 20 januari 2011

Av Agnes Hedengård - 20 januari 2011 21:25

tjohej!


Nu sitter jag och kekar lite müsli, det var så sjukt längesedan så jag tänkte varför inte ta det som ett litet kvällsmål nu på den sena kvällskvisten?   


Det är många små tankar som snurrar runt i huvudet just nu

,känner mig lite smått kluven på något sätt.

När jag kollar mig i spegeln så ser jag inte Agnes..(emo)

jag ser mig själv för 3 år sen. Då jag var som osäkrast i mig själv,

jag försökte vara något jag inte är.

Min stil, min egna stil bara rinner ut i sanden. BLÄ

Ne nu måste något hända, någon jävla klackspark eller något så jag vaknar igen.

För just nu är jag allt bra LOST. 

(Detta har inget med Albin och mig att göra, nonono. DETTA har inget att göra med gymnasievalet

-estet 4 the win-)

Jag vill göra något nytt med mig själv, jag är trött på den

jag har blivit de senaste veckorna.

Bara att rycka upp sig och försöka tänka posetivt och bara låta Agnes hitta hem till sin kropp igen för just nu är hon på egna äventyr. ''  ''

Kläder säger så mycket om ens utseende och just nu börjar mina kläder bli för små och dom som jag blivit to big för är ju just ''MINA'' kläder som är mest mig.

Fördömt.

Asså ta mig inte på fel sett, jag är inte deprimerad på något sätt bara allmänt små irriterad på mig själv. Se detta som om jag tänker högt och även skriver ner mina tankar som jag valde att dela med eder alla. yeeey

Fatta vad coolt ifall jag skulle börja och sy ihop för små

kläder och göra till något nytt? awesomeness på ett fat    <- random? yes

Det är sådana saker som kan pluppa upp i mitt huvud som antingen ställer till saker & ting eller är riktigt bra grejer som man bara måste älska sig själv för.

Det är en sak till som tynger ner mig ganska hårt är just det att jag inte kan göra vad jag vill med mitt utseende. Jag kan inte klippa av mitt hår eller ens komma på tanken på att färga det. WHY? 

Jag är modell, det är dom som bestämmer vad som ska hända med mitt hår.   


AJA, ska nog hålla mina konstiga tankar för mig själver så ska jag vara en aning mer seriös i morgon då jag skriver. SÅ hoppas ni har haft en awesome dag anyway!

Ha det bäst

peace   

ohf*n, har fått längre hår!  

lite plåster på såren big time.

Av Agnes Hedengård - 20 januari 2011 18:27

HEJHOPP!


Jag kan ju börja med att säga:

FÖRLÅT, för dålig uppdatering men jag hoppas ni förstår varför jag varit lite slarvig med bloggen efter att jag skrivit klart detta lilla inlägg!   


Så jag kan väl gå direkt på gårdagen då jag tillbringade hela eftermiddagen hemma hos min underbara kille Albin. :3

Jag slutade vid halv två och tog då i kontakt med Albin via sms och gick sedan dit,

när jag väl var framme och hade blivit insläppt till hans hus så gav jag han en stor puss innan jag hade knappt stigit över dörr tröskeln. huhu

Vi satt i hans rum ett litet tag och småpratade lite,

sen så från ingenstans så fick han ett virus.   

Så det tog cirka en timme att fixa det

,jag kan ju då stolt säga att han fick bort viruset utan problem.

Så enkelt är det när man går Teknik!   

Sen så tog vi en liten promenix till OKQ8 och köpte B&J's (Ben&Jerry's) som vi sedan skulle smaska på hemma hos Albin.  

Han hade laddat ner våra favvo serier:

* HIMYM (How I Met Your Mother)

* American Dad!

* Family Guy

Men innan vi skulle hugga tänderna i glassen så gav vi varandra små presenter för att ''fira'' ett halvår med varandra. Jag gav han en bok om Kärlek, i den stod det olika citat & dikter om just Kärlek.

Sen var det bilder på kärlekspar i form av olika djur!

Lite smått gulligt från min sida sådär. Men han överträffade mig direkt med sin übergulligasuperawesome- söta present! 

Han hade köpt ett så kallat ''Hot Pack'' i form av ett hjärta. 

Om man knäpper på en knapp i hjärtat så stelnar vätskan inuti hjärat till och blir ungefär 50 °C. Den ska alltså hålla mig varm alla kalla & frusna nätter!

MEN det gulligaste var nog det han hade skrivit på hjärtat:

'' Såhär varm blir jag när jag tänker på dig! ''

till min Agnes, från din Albin

Så söt, jag har världens bästa pojkvän! :'3

Efter det så åt vi som sagt upp klassen & hade en allmänt mysig dag

,och nu kommer jag inte se han förens nästa vecka då han åkte

till Sälen idag den lilla grisen.   

Men det vart i alla fall en underbar dag!


Idag var jag på ''Prova-På-Dag'' på Solberga Bild-Estet.

Det var super kul faktiskt, och jag kommer välja bild det är jag 100 % säker på.

Den perfekta linjen för en liten estetisk tjej som mig!   

Jag fick även träffa söta Sofie, hon & Ulf visade mig och Rebecka runt på skolan.

Ganska kul rundtur, bortsett från att Ulf var kaxigare än kaxigast! 

Sen så fick vi göra ett djur i lera jag gjorde en gris & en gris-bebis

,jag vet att det heter kulting men bebis låter sötare.   

Först fick vi skissa av en klementin/mandarin, 

sen så var i fotolabbet och lekte med ljus så man fick olika bilder på fotopapper.

Framkalla fick man göra själv os.v men jag hade redan gjort allt det där då jag praoade på Bild-Estet en vecka i 8:an. Men det var lika kul igen att hålla på

,återigen var ULF elak/kaxig och buttade mig då jag höll på

så min bild blev en aning fail.   

Menmen, kul dag i sig!   


Hoppas ni förlåter mig,

normal uppdatering ska det bli och jag ska försöka med två inlägg i

morgon då jag åker till mormor. Hoppas ni håller ut!   

Ha det bäst,

peace   

LOVELOVELOVE!

Presentation


Agnes var namnet, tjejen som lever vardagslivet som vilken vanlig tonårs tjej som helst!
Råkar bara ha lite åsikter och tankar om diverse. Allt och lite till helt enkelt, enjoy!

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18
19
20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

RSS


Skapa flashcards