agnesviktoria

Alla inlägg den 24 januari 2011

Av Agnes Hedengård - 24 januari 2011 22:19

TJA!


Nu sitter jag med öga som rinner så in i hel..skotta och så sitter jag så klart på den berömda sajten ''facebook''. Vem gör inte det en måndagskväll

(och alla andra 6 dagar i veckan)  liksom?   


Så det blev ingen glass.. *biggaste sadface ni kan tänka er*.

Fast jag kan ju bara gå ner och skopa upp en skål med glass

,men mitt andra namn förutom Viktoria är också ''LAT''.

Fast nu när jag börja tänka på hur god glassen är så kanske jag gör ett undantag

och tar mig some ice cream.

Frågade Pappa precis och han ville också ha lite så än en gång får jag leva upp till min roll som den perfekta dottern everybody wish they wanted give birth 2. HEHE

Så hur går det med Engelskan ''perfekta dottern''?

Jo, asså det var bara några sidor man skulle läsa och jag kollade igenom det i skolan och ska läsa igenom hela rubbet innan jag joinar sängen.   


I morgon är det tisdag gott folk! no shit

HATAR tisdagar, så sega men ibland kan ett mirakel inträffa och så kan tisdagar helt plötsligt bli roliga. (ytterst sällan)

Sen hade jag tänkt och simma en eller två kilometer på badhuset bara sådär helt plötsligt och jag som precis konstaterade att jag var lat. HEHE

Nej, men jag måste börja träna eller något. 

Jag är läskigt svag, typ som en pinne eller en fjäder.   

SÅ Beach 2011 så kommer ni se beffen Agnes schteeka som aldrig förr!   

(vi får väl se vad det blir av det)


Nu ska jag keka glass & kolla på roliga saker på the world wide web!   

Ha det bäst,

peace   

super seriös bild ,verkligen! godnatt

Av Agnes Hedengård - 24 januari 2011 19:27

TJA!


Som ni ser fixade jag det med videon och det fick ett eget ''inlägg'', 

kommer förmodligen bli mer randomheter ifrån min sida bara så ni vet.   


Nu ska jag ta en VARM dusch då jag senast duschade blev raka motsatsen,

ursch- fy & blä!   

För er som inte är så uppmärksamma så var det ju så att min Pappa hade förbrukat allt varmvatten så jag fick det ljumna(går mot kallt) liknande vattnet.

SÅ det var bokstavligen en så kallad ''snabb dusch''.

Som jag förvisso är väldigt dålig på då jag bokstavligen älskar att

ta sjukt varma & långa duschar, det är ju värst då man är på badhuset och så vill man aldrig lämna duschen.

Då det är cirka 50 ggr så kallare ute i bassängerna (känns det som)!

Jag får hålla tummarna på att duschen är varm & behaglig

,det borde ju vara varmt då det bara är jag & pappa hemma och så har ingen av oss använt duschen på de senaste 24 timmarna. 

Sen efter min VARMA lilla dusch så ska jag sätta mig nyduschad och fresh framför Top Model tillsammans med en skål med GB glass.. mmh!  


Sen så ska jag läsa igenom Engelskan då jag inte gjorde det förut. HEHE

Men jag skriver efter Top Model & läxorna!

Ha det bäst,

peace   

eee ggg OO ..ee gg OO.

Av Agnes Hedengård - 24 januari 2011 16:32

ameeen tja! 


Jag var lite busig igår och skrev tyvärr inget så kallat ''godnatt-inlägg''.

Vad tror ni hände? hehe

JO, jag fick ett sms av min underbara kille som sa att han hade anlänt ifrån Sälen och var nu ensam hemma. Så jag drog ju självklart på mig ytterkläder och sprang dit på en gång, då jag bara varit zombie hela helgen. SÅ det gjorde min eländiga

söndag såå mycket bättre, jag hade det super mysigt! ;3


Dagen idag har varit very great, för den har bestått av 97% skratt-attacker.

Hur awesome är inte det på en skala?   

Jag älskar och skratta, speciellt då man inte får någon luft!   

Övertrötta kanske var det perfekta ordet för det hela, 

tack för en best måndag Simone und Malin! + speciellt mattelektionen simone! awesome

Efter skolan då jag hade kommit hem så gick jag en tur med hunden och fick filosoferat lite då himlen är så sjukt vacker för tillfället med dess rosa moln som för tillfället är aprikosfärgade. Anyway, det var lovely.  

Sen så hamnade jag här.. för jag har inte alls har något mycket till läxa.

Eftersom det bara är några läs sidor i Engelskan sen så tog jag med matten hem självmant eftersom jag kände för att räkna ett tal eller två.   


SÅ jag funderar på att kolla igenom det nu och leva upp till rollen som

''The Perfect Child'' så att säga genom att flitigt göra mina små läxor.   

* Juste, videon jag la in igår kunde en del inte se..

för det blev något spärrat på musiken..

Men jag la i alla fall upp den på Facebook, så ni kan hitta den där!   

Ha det bäst,

peace   

  

DEN ÄR SNE!

- du kan va sne

Presentation


Agnes var namnet, tjejen som lever vardagslivet som vilken vanlig tonårs tjej som helst!
Råkar bara ha lite åsikter och tankar om diverse. Allt och lite till helt enkelt, enjoy!

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18
19
20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

RSS


Skapa flashcards