agnesviktoria

Alla inlägg den 25 januari 2011

Av Agnes Hedengård - 25 januari 2011 21:59

HEJ!


Förlåt för att detta nu kommer bli det ända inlägget för IDAG. 

Jag skäms, inte snällt av mig att göra så. Men jag får hoppas på att ni godtar min lilla förlåtelse & förklaring.  


Idag har Agnes varit duktig förstår ni, bortsett från matten då jag knäckte en del tal och bara hade allmänt flyt. AWESOME (alltså jag var duktig/flitig på lektion)

Men tillbaka till dit jag vill komma.. jag har nämligen simmat 1000 m idag det vill säga 1 km, 20 varv, 40 längder os.v    

Ganska så stolt över mig själv, dock sprang jag upp i panik efter 12 varv då jag fick astma anfall. Jag hade med sprayen, men hade totalt glömt bort att ta den.

Menmen, när mina luftgångar fungerade som det skulle igen så tvekade jag om jag verkligen skulle göra de 8 sista varven eller inte. Men min underbara älskling som jag bl.a simmade tillsammans med övertalade mig och så fortsatte jag flitigt.

Så 1 km gott folk, lägg det på minnet!  

Då jag vanligtvis är obeskrivligt lat, lat, lat och ännu mera lat.

Ganska så stolt över mig själv!

Sen så hoppade jag in i bastun och hade den helt för mig själv

,och fy helskotta vad skönt det var.   

Kändes som om jag var i Spanien eller något, jag ville ju bannemej flytta in dit!

Sen så gjorde jag mig i ordning och köpte sedan ett

äpple & två godisremmar på Sture's. 

Och sanna mina ord vänner, ett äpple har aldrig smakat så gott som det gjorde då!

Det var saftigt, sött och hårt ett perfekt äpple efter en intensiv simtur.   

Efter mitt besök på badhuset så gick jag & Albin hem och tog följe med Albin's kompis Sebastian som också var med oss och simmade.   

När vi väl var hemma hos Albin så var jag så slutkörd, helt brainwashed.

Så Albin's säng var ju väldigt lockande så den blev snabbt övertagen av lilla mig!

Sen så gick vi upp och åt lite mat sen blev det ''The Big Bang Theory''

& hemmagjord milkshake och så hade vi det super mysigt as usual! :3

Jag blev hämtad runt halv 9 då mamma kom hem med tåget då så jag passade på att få en tidig skjuts hem. Men det passade bra att få komma hem tidigt då

jag hade en kemiläxa att göra.


Så jag har liksom inte haft tiden att blogga idag förens nu, 

men jag hoppas ni alla har haft en bra tisdag även fast tisdagar är för jefliga!  

NU ska jag sova, så härligt då hela kroppen är utmattad efter simningen så somnar man sjukt fortare än vanligt. loovely

Ha det bäst,

peace   

HAHA. godnatt från mitt vackra jag!

Presentation


Agnes var namnet, tjejen som lever vardagslivet som vilken vanlig tonårs tjej som helst!
Råkar bara ha lite åsikter och tankar om diverse. Allt och lite till helt enkelt, enjoy!

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18
19
20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

RSS


Skapa flashcards