agnesviktoria

Alla inlägg den 29 januari 2011

Av Agnes Hedengård - 29 januari 2011 16:51

hejsvejs!


Nu har jag käkat sjukt god wook alá pappa,

han är kung på att göra mat min underbara Pappa!


Så vad har jag gjort det senaste 24 timmarna?

Jo, ni förstår jag sov hos min älskade pojkvän och hade det awesome bra.

Vi gjorde en pizza med bacon,ost,skinka & philadelphia den blev såååååå god.

Jag & Albin = pizzabagarN:a 

Sen så tog vi på lite chilli bearnies & såg på ''I Rymden Finns Inga Känslor'' 

,en av mina nya favorit filmer helt klart! love it big time 

Sen blev det ''The Big Bang Theory'' och en massa mys på det

,super duper fredag!   

Jag var knappt ledsen någon gång, kanske då jag var ensam hemma då fällde jag för visso några tårar. Men jag tror Jagge vill att jag ska vara glad, han kommer alltid få mig på bättre humör. Att få ha alla dessa fina minnen som spelas upp i mitt huvud om & om igen känns så bra.

Jag kan inte säga exakt om det är glädjetårar eller inte

,men en sak är säker och det är att min lilla skatt har det bra nu.

Ni kanske tycker det är tjatigt att jag fortfarande skriver om han

,men jag vill inte glömma han heller. Jag mår bra av att tänka på han,

som jag sa han gör mig glad oavsett vad.

Och det känns så bra att få skriva om han. 

Jag kan ju inte sluta göra något som får mig att må bättre?


Idag så vaknade jag & Albin runt elva lite små sega båda två,

men efter lite sura miner och allmänt morgonhumör så var vi glada igen.

Vi såg på American Dad och några avsnitt till av ''The Big Bang Theory'',

kan aldrig få nog av den serien!   

Sen så följde älsklingen mig en bit i det fina vår-liknande vädret

som pågick utomhus. Det var så ovanligt varmt och behagligt, 

nu kan våren komma helt & hållet tycker jag. 

Sen så åt jag som sagt sjukt god wook & såg på ''I Rymden Finns Inga Känslor''

en gång till, heheheh. Jag sa ju att det skulle bli en ny favorit film!

Men jag hade i alla fall en underbar övernattning hos min älskade Albin,

jag älskar dig så sjukt mycket Albin! :')

Förut när jag gick sista biten hem efter att jag sagt adjö till den bästa så började tankarna i huvudet rulla på än en gång,

jag tänkte på min framtid och vad jag ville bli. 


Jag vill bli rik, känd för den jag är och inte den jag försöker vara. 

Jag ska få min röst hörd på mitt sätt, och så ska jag bli en författare. 

Jag ska bli en fotograf.

Jag ska bli en Journalist. 

Jag ska vara jag. 

Det skadar aldrig att drömma? För i din dröm så är det du bestämmer allt. §


Ha det bäst,

peace   

Presentation


Agnes var namnet, tjejen som lever vardagslivet som vilken vanlig tonårs tjej som helst!
Råkar bara ha lite åsikter och tankar om diverse. Allt och lite till helt enkelt, enjoy!

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18
19
20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

RSS


Skapa flashcards