agnesviktoria

Alla inlägg den 30 januari 2011

Av Agnes Hedengård - 30 januari 2011 21:53

TJA!


Nej, jag har inte blivit lat på att blogga. Utan nu har det varit lite deprimerat den senaste tiden så ja det har blivit glest med inlägg, men det kommer förbättras.

Redan denna vecka förmodligen, so hold out!


Men jag kan väll säga som så att det är måndag i morgon.. och det betyder?

SKOLA!

Jamen, gud så trevligt. Att få påbörja alla dessa studier som jag har längtat ihjäl mig för. URSCH, sikken lång helg or what?   

Ironi. just kiiidding..

Nej, men förmodligen får vi våra skoltröjor. Lite smått awesome då.

Eftersom jag var ganska så rebellisk med texten som kommer stå på baksidan av byxorna som jag beställde. Nu blev ni bra nyfikna va?   

Jag ska låta er fortsätta och vara nyfikna tills byxorna kommer. 

HEHE, ond jag. 

Sen denna vecka ska vi även bli torterade av våran gympalärare..

då vi ska bada isvak. Men så farligt är det inte om man tänker efter,

man slipper ju två lektioner och får ett iskallt minne för livet. 

Får la se hur det går!  

Sen så har vi prov samma dag, detta utspelar sig då på en torsdag.

Fysik är det tragiska ämnet som vi har prov på.   

Nog om skolveckan, vad har jag gjort idag som fått denna söndag att gå så fort?

Jo, jag hamnade bara sådär BAM hos min Albin. hihi

Vi bakade en sockerkaka med Riesen & Mjökchoklad fyllning,

and the result? 

SUPERGOD, men den blev sjukt kladdig i mitten.   

Den såg ju inte precis sådär jätte aptitretande ut då men,

god var den som sagt!   

Jag hade i alla fall supermysigt hos han, och nu kommer vi bokstavligen inte ses på  nästan 2 veckor eftersom både han & jag har fullt upp i skolan. Sen så ska han till Stockholm med sin konfa-grupp från fredag till söndag. SÅ ja, inte kul.   x2

Men det har varit en superhelg med Albin, 

jag är så lyckligt lottad som har fått en sådan

obeskrivligt underbar kille som Albin! :')


Nu ska jag se klart på Mean Girls 2, haha disney och deras B filmer. 

Aja, bra tidsfördrift!   

Ha det bäst,

peace   

sneak peak, på ett litet projekt jag håller på med! huhu

godnatt

Av Agnes Hedengård - 30 januari 2011 12:28

hejhopp!


Jag har så sjukt tråkigt, söndagar suger.   

Kanske skulle man gå ut och ta lite kort i detta vackra väder, eller?


Gårdagen var också bra tråkig, efter att vi ätit & sett på

''I Rymden Finns Inga Känslor'' så fanns det absolut inget att se på tvn.

Helt jävla dött.

Men mamma & jag klickade hem lite kläder till moi, som jag gillade skarpt. 

Jag kommer visa dom på bloggen så fort jag får hem dom,

du är bäst mamma!

Sen så satt jag bara och drygade runt på internet tills jag blev helt brainwashed och gick & la mig till söms. Drömde btw sjukt konstigt. AJA, nog om det.

Vad ska ni folkz hitta på idag då? *happyface*

Jag skulle så gärna vilja åka till Karlstad eller Challa för att shoppa lite,

blev så shopping sugen då jag ''små'' shoppade på internet igår.   

Urk, jag hatar då jag har absolut inget att göra.

NU kan det gärna få bli måndag så att det händer något

i mitt för tillfället tråkiga liv!   


Men jag får väl få på mig lite kläder så tar jag mig en tur med

kameran till hands i det fina vädret. Jag har också precis tankat min iPod

med ny fresh musik. LOVE! 

Men ifall någon möjligtvis har lika tråkigt som jag har så SMSa mig.

Only for those who has my number ofc, sorry guys! 

Ha det bäst,

peace   

fake smile alá moi!

Presentation


Agnes var namnet, tjejen som lever vardagslivet som vilken vanlig tonårs tjej som helst!
Råkar bara ha lite åsikter och tankar om diverse. Allt och lite till helt enkelt, enjoy!

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18
19
20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

RSS


Skapa flashcards