agnesviktoria

Alla inlägg den 31 januari 2011

Av Agnes Hedengård - 31 januari 2011 18:37

HEJ!


Love of mine, some day you will die but I be close behind. ''

Jag älskar den låten så sjukt mycket, samtidigt som den får mig att fälla en tår eller två så uppstår även en gnutta glädje i min lilla kropp. 


Så skoldagen folkz, how was it?

Well, min var väl O.K Men sjukt dryg så det finns knappt ord för det.

Jag är helt brainwashed, kände att ögonen långsamt börja snegla in mot näsan.

Det är med skola är inte bra alltså, för mycket läxor m.m. ursch   

Men en liten happy nyhet är det att skoltröjorna kommer förmodligen i morgon men vi får dom inte förens alla i klassen har betalat för sitt. Men det är alltid ''NÅGON'' som råkar glömma. Jag skyller inte på någon, jag menar jag är bannemej värre än en guldfisk men denna gången var jag på hugget

och lämnade i pengarna i TID! yeah, thats right 

Så förhoppningsvis får jag dom i morgon.

Anyway, vi fick en drös med läxor tills i morgon!

Och det mina vänner det är bara ren och skär tortyr för en stressad liten

tonårs tjej som mig, ooh ja!    

Men guess what?

Jag har gjort varenda en, flitigaste tjejen i stan.   

Juste, sen hade vi något som kallas ''Dexter'' idag.

Det är där man ansöker om sitt gymnasieval o shit, och vad sökte då jag u ask?

Det blev:

1. Bild-estet (Arvika)

2. Bild-estet (Karlstad)

3. Samhäll- Media (Arvika)

På det tredje valet så var jag inte så värst seriös för att jag räknar med att jag kommer in på 1:an eller 2:an. Jag har inte skrivit ut och skickat in ännu,

men jag känner mig ganska så säker ändå. Vad ska jag annars gå liksom?

Så ja, estet it is!   


Nu ska jag ta en väl behövlig dusch sedan blir det lite engelska läxan

& sen ska jag sätta mig till ro i soffan och se på Top Model!   

Ha det bäst,

peace   

random bild! (ingår också i mitt lilla projekt)

Presentation


Agnes var namnet, tjejen som lever vardagslivet som vilken vanlig tonårs tjej som helst!
Råkar bara ha lite åsikter och tankar om diverse. Allt och lite till helt enkelt, enjoy!

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18
19
20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

RSS


Skapa flashcards