agnesviktoria

Direktlänk till inlägg 13 februari 2011

me heart u

Av Agnes Hedengård - 13 februari 2011 21:26

Hejpåer!


Nu sitter jag och ritar för fulla muggar, det är galet vad kul det är. Speciellt när det blir som man vill. Men teckningen måste bli klar idag så jag är rädd för att det ska se fult ut i slutändan. Det blir nog bra, resultatet får ni se i morgon!   


Idag har jag tillbringat den mesta tiden hemma hos min älskling. ;3

Vi har bakat en slags långpann-kaka, ..eller ni vet chokladrutor? 

Ungefär sådana gjorde vi fast med kokos-klet på. SUPERGOTT

Men varje gång jag och Albin ska baka något så blir det bara fett fel, 

eller ja vi gör rätt men våra kakor blir kletiga och inga perfekta former eller så.

Menmen, we did a great work anyways!   

Sen så hade vi det bara allmänt mysigt, men vi ska träffas i morgon också.   

Och i morgon så bara råkar det vara en väldigt speciell dag..*trumvirvel*..

..det är alla dag!   

Jag har aldrig firat alla hjärtans dag direkt, jag har väl bara sagt någon söt gest till mamma & pappa. Men sen inget mer, men detta året är jag inte ensam.

Utan detta år ska den 14 februari firas med världens bästa kille

det känns så konstigt. För jag kommer ihåg så väl då min bror var tillsammans med en tjej då han kanske var runt 11-12? I alla fall då det väl var denna speciella dag så knackade hon på hemma hos oss och så gav hon en hjärt-formad låda proppfylld med massor med geléhjärtan till min bror. Jag blev så avundsjuk, för jag ville också ha någon pojkvän som jag kunde ge geléhjärtan till och ge en puss på kinden och sedan springa iväg helt generad. Jag kan ju säga att jag aldrig haft en pojkvän, inte förens nu. Eller jo ..men det var ju på lågstadiet i ettan. Men då var man ju bara väldigt bra kompisar, man pussades ju aldrig sen var ju den killen man var tillsammans med värsta playern och hade kanske si sådär 2-3 tjejer till.

Så njae, kanske inte så värst seriöst då.   

Men på ''fridtis'' (eller vad det nu hette) så gjorde jag en teckning med massa hjärtan på och killens namn i det största hjärtat. Sen så la jag det i hans bänk så när han öppnade bänken dagen efter så skulle han få se det. (perfekta planen) 

Dagen efter råkade då vara just alla hjärtans dag, så när vi alla hade kommit in i salen där i 3dje klass så var det dags att ta upp våra böcker. Jag hade bra utsikt ifrån min bänk mot den killen jag var så förtjust i. Men han kollade på pappret och börja skratta, så jag sprang mot hans bänk ..tog pappret och rev i sönder det & slängde det i papperskorgen. Sen satte jag mig på min plats igen,

totalt förödmjukad. bad memories

Anyway, så hoppas jag inte Albin skrattar åt mig i alla fall! :3

Hur ska ni fira eran alladag? 

Med någon du håller kär eller ska du umgås med dina vänner, eller skiter du i denna dagen helt fullständigt? 

Nu ska jag fortsätta rita, men ni hör mer av mig i morgon.   

Ha det bäst,

peace   

en bättre bild på det så kallade ''world war III''. enjoy.

 
 
Adéle

Adéle

13 februari 2011 22:00

show us det du ritar sen? :

http://utahtrain.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Agnes Hedengård - 9 april 2011 18:33

             test -    

Av Agnes Hedengård - 9 mars 2011 21:37


hejhopp!   Eftersom detta inlägg kan läsas av ALLA webbläsare så kommer jag här med kort info: Jag kommer lägga ner bloggandet total om jag inte får bloggen fixad på något sätt, jag sitter nu helt clueless framför alla kodmaller hit & dit på blog...

Av Agnes Hedengård - 1 mars 2011 14:30

HEJ!   Här med säger jag hejdå till bloggplatsen och säger hellut till min nya blogg: http://agneshedengard.blogg.se/   Denna blogg kommer finnas kvar ett bra tag till, så alla förstår att jag bytt blogg. Så nu finner ni mig som sagt på...

Av Agnes Hedengård - 28 februari 2011 14:35


Shuu-lu-lu-luu!   Nu sitter jag och (försöker) göra något som liknar fransk manikyr på mig själv, samtidigt så hörs Regina's ljuva röst genom högtalarna. lovely!    Jag har även fått tag på min sjusovare till pojkvän som bara sov till 13.00...

Av Agnes Hedengård - 28 februari 2011 09:59


hejhopp!   Nu sitter jag och försöker hitta på något kul, men det går lite segt.  Jag har inga ideér alls, det är helt tomt i min lilla hjärna.   Mamma tyckte att jag skulle ta och röja på mitt rum då det (woooow) ser helt förjävligt ut. Det ...

Presentation


Agnes var namnet, tjejen som lever vardagslivet som vilken vanlig tonårs tjej som helst!
Råkar bara ha lite åsikter och tankar om diverse. Allt och lite till helt enkelt, enjoy!

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20
21 22 23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

RSS


Skapa flashcards