agnesviktoria

Alla inlägg under februari 2011

Av Agnes Hedengård - 1 februari 2011 20:46

TJA!


Nästan 3 timmar senare så börjar jag faktiskt förstå fysiken.

Men som jag har jobbat, ''de e fan sjyyykt''! 

Nej, men jag har skrivit ner alla saker vi skulle kunna från G & VG delen och så har jag skrivit vad varje ord betyder os.v Sen så lyssnade jag som sagt på medelålders kvinnan som glatt läste upp varje kapitel högt & tydligt. SÅ underbart!

När jag började fattade jag 0 % nu fattar jag säker bort mot 65-79 %?   


Känns bra i alla fall!

Blev tyvärr bara två inlägg idag, men skolan går ju först.

Det var bra av mig att göra allt detta idag, för då kan jag ställa massor med frågor till Jesper (Fysikläraren) om provet os.v.  

Nu ska jag belöna mig med lite godis eller liknande, jag är bokstavligen värd det.

Jag skulle ha gjort lite matte också men jag var ganska flitig på lektionen förut så jag får göra lite i morgon så löser det sig! 

Juste, skoltröjorna kom inte idag sen så har ju inte alla lämnat pengar heller.

Men det vore ganska så nice ifall dom kunde komma i morgon så man kan ta på sig dom kläderna efter isvaken på torsdag, huhu. 

På tal om kläder så kommer kläderna jag beställde..

denna veckan så thumbs up för det!   

Sen på tal (2) om isvak så är jag inte så värst nervös, det blir säkert kul.

Härligt uppvaknande på morgonen sen så ska man direkt göra prov, 

lovely or what?   


Aja, nu ska jag försöka njuta lite av denna tisdagen det lilla som är kvar av den.

Hoppas ni har mindre läxor än mig, ursch det är som jobbigast när man gör dom men när man är klar så får man en härlig feel-good känsla!   

Ha det bäst,

peace   

peace eller nått?

Av Agnes Hedengård - 1 februari 2011 17:12

HEY!


Ny månad nu folkz, känns sådär lagom gött.

En månad mindre, ett steg närmare gymnasiet & en framtid.     


Så vad gör jag RIGHT now?  

Jag sitter och pluggar eller ja förutom nu då..hehe.

Men jag har skrivit klart LABrapporten för kemin så det känns ganska så najs då.

Nu är det råplugg med fysiken istället. Men jag har en sådan där skiva som en gammal (eller vi säger medelålders) kvinna som läser upp just det kapitlet.

Tro det eller ej, men det hjälper sjukt mycket!

1. Man slipper läsa alla svåra ord

2. Man får in kunskapen enklare

3. MAN SLIPPER LÄSA (och tappa rösten)!

Så det ska jag göra efter detta lilla inlägg goett foelk. 

Skolan var inte så speciell.. JO för min snygge vän Simone blev just

ännu snyggare idag. För hon har gjort blonda slingor i sitt änglahår och det ser amazing ut. Så mina ögon var helt fastklistrade på hennes hår all day long.

Sen så var hon extra happyface, och när hon är happy så är jag det också!   

Fast o herre, vad tisdagar kan vara sjukt mega bajs sega. 

SÅ thanks god tuesday is over!    


Sen så sitter jag och tänker nu som vanligt. För det blir ju lätt så då man låter musiken ta över ens kropp och man fylls med ny energi.

Sjukt, vad jag älskar musik!

Anyway, det jag tänkte på var lite på kyrkebyshowen för jag har fått så obeskrivligt många ideér till showen så det är galet. Jag skulle vilja vara konferencier och vara med i många danser. Jag har ju som sagt bilder i

huvudet på hur det skulle se ut.

SÅ, ifall någon frivillig själ där ute skulle vilja hitta på någon

dans with me så contact me! PLEASE

Vore awesome kul i alla fall!   


Nej, nu måste jag fortsätta plugga så c u later! 

Ha det bäst,

peace   

hejhejhej, jag är lik kissie (här) kom och se påå mig kom och taa på mig.. fast ne.

Presentation


Agnes var namnet, tjejen som lever vardagslivet som vilken vanlig tonårs tjej som helst!
Råkar bara ha lite åsikter och tankar om diverse. Allt och lite till helt enkelt, enjoy!

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20
21 22 23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards