agnesviktoria

Alla inlägg den 21 januari 2011

Av Agnes Hedengård - 21 januari 2011 16:00

tjaaaaa!


Tår i ögat, kommer bara bli ett litet inlägg idag då jag ska på bilfärd till mormor som bor 7 mil härifrån, yeeey!   


Anyway, jag har namnsdag idag! epic score

Min lilla dag i skolan var faktiskt väldigt kul då den involverade

awesome mycket skratt, nu består då alla mina skoldagar av skratt & övertrötthet.

Men just idag blev det extra mycket, hehehehe.

Simone var övetrött med mig då så att jag var ju inte ensam och sprang runt & såg ut som en som rymt från psyk-hemmet. nono

Bilden som är sista lektionen på fredagar var också kuuul för då skrattade jag mycket & fick också världens jävla utbrott ''PÅ-EN-VISS-PERSON''

som inte kan nämnas i bloggen. blä

Inte någon av mina vänner, absoluty nåt!   

EFTER skolan så gick Malin, Simone & jeg till stan och Mattis hängde även på.

OH herre, vad vi skrattade fick bannemej magkatarr ..heeelt sjukt!

När vi väl var i stan så gick Möölin, Simåånen & jag till Sunday och kekade awesome god kyckling-ciabatta.   

Sen så träffade vi några guurls till & pratade med (jessica,bente & LINN). KUL

After that Simåånen have to go home baaj the buss so Möölin and I went håme.

På vägen så pratade vi om diverse saker, jak blev arg mus. 

Inte på Mööölin!

Menmen, AWESOME dag i alla fall!   


Nu ska jag åka till min mormor som som sagt bor 7 mil härifrån,

mitt ute på landet..

inget internet os.v os.v

Menmen, hon har en TV!   

Sen så ska vi fira henne lite då hon fyllde år igår, tripple-YEEY!

Hoppas ni får en super freitag så skriver jag mer i morgon folkz. 

Ha det bäst,

peace   

godnatt, godmorgon & god eftermiddag! grrr

Presentation


Agnes var namnet, tjejen som lever vardagslivet som vilken vanlig tonårs tjej som helst!
Råkar bara ha lite åsikter och tankar om diverse. Allt och lite till helt enkelt, enjoy!

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18
19
20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards