agnesviktoria

Direktlänk till inlägg 28 februari 2011

the calculation ''

Av Agnes Hedengård - 28 februari 2011 14:35

Shuu-lu-lu-luu!


Nu sitter jag och (försöker) göra något som liknar fransk manikyr på mig själv,

samtidigt så hörs Regina's ljuva röst genom högtalarna. lovely! 


Jag har även fått tag på min sjusovare till pojkvän som bara sov till 13.00 idag,

jag måste säga att jag är riktigt imponerad.    *applause*

Så efter att han har lyft lite ''skrot'' som han utryckte det så väl, 

så kan jag ta på mig ytterkläder och pallra mig över dit. 

Jag får se vad vi 2 hittar på hemma hos han, men vi hittar alltid på

något skoj tillsammans. Förutom att jag kommer attackera han

med pussar då vill säga. ;3

JUSTE, jag städade mitt rum!

Jag kände mig riktigt duktig faktiskt,

som la ner så mycket omsorg och tid på det.

Så resultatet blev ett frescht rum och en svag doft av min parfym.   

Tvättkorgen som först var halvfull är nu snart ikapp med Eiffel tornet i den

franska staden Paris. Jag som själv varit längst upp i det tornet, vet mycket väl att det är väldigt högt. Såå mammsen har något att ta tag i när hon kommer hem,

4 sure! hehehe

Och ja, jag är mycket ovetande om hur man tvättar så där efter går jag inte nära tvättmaskinen vi har här hemma. I'll leave it all to mum!   


Nu ska jag skynda att fixa andra handens naglar,

alla vet vi ju hur det kommer gå när man ska pensla på nagellack med vänsterhanden eller ja den motsatta handen till den man skriver med. 

Katastrof!   

Ha det bäst,

peace   

pretty cool, huh? 

 
 
Ida

Ida

28 februari 2011 17:43

Är nu färdig. :)
http://eldflickan.blogg.se/design/

http://eldflickan.blogg.se

 
Ida

Ida

1 mars 2011 11:22

Åh så bra! :D
Det är ganska så lätt att få in en bakgrund,bara att lägga in några koder!
Har du någon bild du vill ha in?

Vilka hjärtan menar du?
De som finns vid tid/datum?

http://eldflickan.blogg.se

 
Ida

Ida

1 mars 2011 11:50

Headern beror på ifall du vill att den ska "sitta" ihop med själva inläggssidan eller inte..
Men jag tycker att den ska vara runt 745px bred (så lång är inläggssidan).

Visst kan jag fixa 'profil',bara skicka mig bilden du vill ha samt vad det ska stå? :)

http://eldflickan.blogg.se

 
Ida

Ida

1 mars 2011 12:05

Okej,min mail är ifailedmath@hotmail.se ! :)

http://eldflickan.blogg.se

 
Ida

Ida

1 mars 2011 12:50

Visst,ska bara lägga in alla koder i en mapp först. :)

http://eldflickan.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Agnes Hedengård - 9 april 2011 18:33

             test -    

Av Agnes Hedengård - 9 mars 2011 21:37


hejhopp!   Eftersom detta inlägg kan läsas av ALLA webbläsare så kommer jag här med kort info: Jag kommer lägga ner bloggandet total om jag inte får bloggen fixad på något sätt, jag sitter nu helt clueless framför alla kodmaller hit & dit på blog...

Av Agnes Hedengård - 1 mars 2011 14:30

HEJ!   Här med säger jag hejdå till bloggplatsen och säger hellut till min nya blogg: http://agneshedengard.blogg.se/   Denna blogg kommer finnas kvar ett bra tag till, så alla förstår att jag bytt blogg. Så nu finner ni mig som sagt på...

Av Agnes Hedengård - 28 februari 2011 09:59


hejhopp!   Nu sitter jag och försöker hitta på något kul, men det går lite segt.  Jag har inga ideér alls, det är helt tomt i min lilla hjärna.   Mamma tyckte att jag skulle ta och röja på mitt rum då det (woooow) ser helt förjävligt ut. Det ...

Av Agnes Hedengård - 27 februari 2011 21:08


hejpåer alla nattugglor!   Nu sitter jag och bara mår bra, det är som ett stort svarthål som bott inom mig nu har försvunnit för gott. Känslan av att allt kommer bli bra, det är nog en av världens bästa känsla en människa kan få uppleva! ♥...

Presentation


Agnes var namnet, tjejen som lever vardagslivet som vilken vanlig tonårs tjej som helst!
Råkar bara ha lite åsikter och tankar om diverse. Allt och lite till helt enkelt, enjoy!

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20
21 22 23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

RSS


Skapa flashcards